جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
فرمانده حوزه 4 حضرت بلال(ع) در جلسه مسئولین فضای مجازی و شباب:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) در جلسه مسئولین فضای مجازی و شباب پایگاه های تابعه حوزه با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جنگ پیچیده ی امروزی یعنی جنگ نرم گفت: در جنگ نرم هرکجا می تواند سنگر های ما باشد.
جلسه مسئولین فضای مجازی و شباب حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) با حضور فرمانده حوزه پاسدار محمد حسن دوکوهکی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه فرمانده حوزه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) به بیان ویژگی این دو بزرگوار پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های بی وقفه و پرثمر تیم فضای مجازی و شباب حوزه که متشکل از مسئولین فضای مجازی و شباب پایگاه های تابعه می باشند و منجر به کسب موفقیت های بسیار در این زمینه گردیده تشکر ویژه نمود.
در ادامه فرمانده حوزه 4 حضرت بلال(ع) ضمن اشاره به آیه ی اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم گفت: در راه خدا، دین، نظام و انقلاب هیچ بن بستی در امور و انجام فعالیت ها وجود نخواهد داشت و اگر شخصی در این راه تلاش خود را به کار گرفته و در آن مسیر با استواری هر چه تمام قدم بردارد قطعا خداوند متعال نیز او را یاری خواهد نمود و هیچ گاه نباید خودمان و ارزش کارهایمان را دست کم بگیریم بلکه باید به آن ها اعتقاد داشته باشیم که قطعا نتیجه خواهد داشت.
دوکوهکی در ادامه گفت: برخلاف چندین سال پیش که ما در جنگ نظامی به سر میبردیم امروزه جنگ اصلی ما جنگ رسانه ها و جنگ نرم بوده که در این جنگ هر کجا می تواند سنگر های ما بوده که نیازمند فعالیت های بسیار زیاد و حضور افراد متخصص و هوشمند می باشد.
وی مقاومت و پیروزی در این جنگ را اعتقاد و تقوا، جریان شناسی، بصیرت و پشت کار دانسته و گفت: در این فضا که دشمن با جدیت و بی وقفه در حال فعالیت بوده و بطور مداوم در حال شبهه افکنی و ایجاد شک و تردید در دل هاست ما باید با تقوای بسیار بالا عمل کرده تا بتوانیم در این کارزار سخت یک افسر جنگ نرم پیروز باشیم.
در پایان این جلسه حکم مسئولیت برخی از مسئولین فضای مجازی و شباب توسط فرمانده حوزه به آن ها اهدا گردید.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: