آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی؛:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی گفت: تنها راه حل مشکلات کشور و جبران عقب ماندگی ها را ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی و حفظ و ارتقاء استحکام داخلی نظام در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی است.
عظیم گهر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نورآباد ممسنی بیان داشت: مسئولین شهرستان به خصوص نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی به جوانان متدین و انقلابی شهرستان اطمینان کنید و به اینها بها بدهید و همانطور که در زمان جنگ مسئولیت ها را به جوان ها می سپردند مسئولیت ها را در شهرستان جهت پیشرفت و اعتلای آن به جوانان متدین و انقلابی بسپارید.
وی افزود: تنها راه حل مشکلات کشور و جبران عقب ماندگی ها را ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی و حفظ و ارتقاء استحکام داخلی نظام در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی است و این محقق نخواهد شد مگر با روحیه و جهت گیری انقلابی در مواجهه با مشکلات و مسائل پیش رو و به پشتوانه همین روحیه انقلابی است که رهبری معظم انقلاب بارها بر آینده درخشان و پر امید انقلاب اسلامی و همه جوانان این مرزوبوم تأکید داشته و مشکلات کشور را  قابل حل و قابل درمان می بیند.
وی رمز موفقیت و پیروزی هر ملتی را با توجه به آیه""فاستقم کما امرت و من تاب معک و لا تطغوا انه بما تعملون بصیر"" در گرو اقتصاد مقاومتی، دل نبستن و گرایش نداشتن و اعتماد نکردن به دولتهایی دانست که سرسازگاری با ملت های مسلمان و آزاده ای همچون ایران اسلامی ندارند.
وی تصریح کرد: امام جمعه محترم شهرستان در 20 اسفند 95 از مسئولین خواستند و گله مند بودند که از اقتصاد مقاومتی شهرستان هیچ ارگانی گزارشی برای ما نیاورده است و پرسش ما این است که آیا گزارشی برای شما آوردند؟
وی خاطرنشان کرد: مطالبه جنبش دانشجویی شهرستان ممسنی از مسئولین شهرستان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این است که اقدام وعمل باید نشان داده شود آیا نشان داده شد و می خواهیم که نشان بدهند که در سال 95 برای اقدام و عمل چه کردند.نگویید باید چنین شود بگوید چنین شد.این را برای مردم شهرستان مشخص کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: