آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
جانشین قرارگاه دانشجویی بصیر بسیج دانشجویی داراب:
جانشین قرارگاه دانشجویی بصیر بسیج دانشجویی داراب گفت: حضور حداکثری ما در پای صندوق های رأی، پایه های نفاق دشمن را فرو می ریزد و وحدت را در بین جامعه نهادینه می کند.
محمد باقر بهرامیان جانشین قرارگاه دانشجویی بصیر بسیج دانشجویی داراب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات در واقع یک نفس تازه دادن به ملت ایران است. ملت ایران یک نفس تازه ای پیدا می کند، طبیعت انتخابات این است. هر فردی از آحاد ملت که این احساس مسئولیت را بکند، خودش یکی از آن عناصر حفظ کننده ی انقلاب است.                                                                                                                                       

وی افزود: به تعبیر معظم له حضور مردم یکی از آن عناصری است که دشمن را ناکام می کند. اینکه ما تکیه می کنیم، تأکید می کنیم و اصرار می ورزیم بر اینکه مردم، همه شرکت کنند در انتخابات، و من بارها این را قبلا گفته ام که حتی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند. این موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت شود، پایداری و ماندگاری آن تأمین شود، کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند _ که بحمدالله امروز هست _ این موجب می شود که ملت ایران در چشم ملت های دیگر آبرو پیدا کند و اعتبارش بالا برود؛ در چشم دشمنانش ابهت پیدا کند. انتخابات این است.

وی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری بنابراین اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوق های رأی، و رأی دادن آنهاست. همه باید شرکت کنند: شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است، آبروی اسلام است، آبروی ملت ایران است، آبروی کشور است.
 
وی ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در دهه ی چهارمِ ظهور خود، با تمام وجود در مقابل تمامی امتحانات و ناملایمات جهانی، با عزت تمام مسیر خود را طی می کند. در این پیچ تاریخی که بلوک شرق و غرب به دنبال هجمه های سنگین بر علیه جهان اسلام هستند، و تمامی کشورهای جهان که از ترس سگ های هار تربیت شده ی آمریکا و اسراییل، قدرت زندگی عادی خود را ندارند، به برکت خون شهدا و رهنمودهای پیر سفر کرده ی انقلاب و یادگار به حق و عزیز ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، ایران اسلامی با تمام قدرت و در کمال آرامش و امنیت بر روی قطار پیشرفت، روز به روز سربلندتر مسیر تعالی خود را طی می کند.
 
وی تصریح کرد: دشمنان و منافقانِ داخلی و خارجیِ این مرز و بوم، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این ملت عزیز به کار گرفته اند.                                                                                                                                                  

وی اذعان داشت: ما یادمان نمی رود ترورهای عزیزترین و شریف ترین انسان های این انقلاب را. ما یادمان نمی رود 8 سال هجوم جهانی علیه این انقلاب و نظام، که در آن تمام مستکبرین جهان، با سلاح و تجهیزاتِ کاملِ نظامی و غیر نظامی، شبانه روز آسایش و امنیت را از این مردم گرفته بودند. ما یادمان نمی رود محاصرات ظالمانه اقتصادی، فرهنگی و نظامی را که به خیال خام خودشان می خواستند ایران عزیز ما را از پای درآورند اما کور خواندند.                                                                                                            

وی بیان داشت: ما یادمان نمی رود که چطور گرگ های خود را در لباس گله های مهربان جهت ضربه زدن به این نظام وارد کشور کردند، اما غافل از این بودند که تک تک سلول های این بدن را مردمی ولایی و انقلابی تشکیل داده، که بصیرتشان بحمدالله روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و اجازه ی ورود هر ویروسی را به این کشور نمی دهند.

وی گفت: امروز هم جهان کفر تمام تلاش خود را در عرصه ی انتخابات به کار برده است تا مبادا ملت ایران در مسیر نِیل به اهداف متعالی خود گام بردارد، که در پاسخ باید گفت: هَیهات مِنَّ الذِّلَّه، و الله قسم اگر امروز بگذاریم قطره ای از خون گل های پرپرشده مان پایمال شود.                                                                   

وی بیان داشت: مردم با عزت ایران اسلامی، با پایبندی به آیه ی شریفه ی: « یا أیُّهَا الَّذینَ ءامَنوُا إن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أقدامَکُم » به یاری خداوند بزرگ از این امتحان الهی، سربلند بیرون می آیند.

وی عنوان داشت: هدف جبهه ی دشمنان، نقطه ی مقابل هدف ملت شریف ایران است. ما به دنبال انتخاب اصلح هستیم تا افرادی انتخاب شوند که بتوانند کشور را با همین سرعت، بلکه بیش از این، پیش ببرند؛ هم در عرصه ی مادی و هم در عرصه ی معنوی.
وی اظهار داشت: ما به دنبال انتخاباتیم برای اینکه افرادی عزت ملت ما را روز به روز بالاتر ببرند، استقلال کشور را عمیق تر کنند، وضع زندگی مردم را بهتر و مرفه تر کنند و گره ها را باز کنند.                                                                            

 وی افزود: اما دشمن ما درست بعکس، مایل است انتخاباتی انجام بگیرد که برای آینده ی کشور، این محسّنات را نداشته باشد؛ بلکه کشور را به سمت وابستگی، ضعف، و عقب ماندگی در صحنه های گوناگون حرکت دهد و به عقب بکشاند؛ آنها هدفشان این است.                                                                                                                    

وی تصریح کرد: دو هدف در مقابل هم قرار دارد: هدف ملت بزرگ ایران و هدف جبهه ی دشمن. مقصود دشمن با این حاصل می شود که اولا انتخابات سرد برگزار شود؛ مردم بی رغبت باشند و عده ی کمی شرکت کنند. این ها دشمن را خوشحال می کند. ثانیا نتیجه ای که از صندوق ها بیرون می آید، نتیجه ای باشد که دولت و ملت را به سمت وابستگی و تبعیت بیشتر، و به سمت قرار گرفتن در سیاست های دشمنان قرار دهد. دشمن این را می خواهد.

وی گفت: پس ببینیم، صحنه روشن است؛ معلوم است که ما چه می خواهیم و دشمن چه چیز را می خواهد. آنچه در این فاصله و در این فرصت مهم است، این است که مردم علاوه بر همتِ بر حضور، همتِ بر انتخاب خوب هم داشته باشند. یک انتخاب خوب و درست، گاهی در طول ده ها سال تأثیراتش برای کشور باقی  می ماند. برای انتخاب خوب باید فکر کرد و معیارها را شناخت.                                                                                       
 
وی در خصوص معیارهای انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: معیار اصلی این است که کسانی سر کار بیایند، که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد. آنچه ما در این سال های طولانی از برکات به دست آورده ایم، به برکت هدف های انقلاب بوده است؛ هر جایی که ما کم آوردیم، عقب ماندیم و شکست خوردیم، به خاطر غفلت از هدف های انقلاب و هدف های اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: باید کسانی سر کار بیایند که مصداق: « إنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا الله ثُمَّ إستَقاموا » باشند؛ اهل استقامت و ایستادگی باشند. زرهی پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند.

وی افزود: حضور حداکثری ما در پای صندوق های رأی، پایه های نفاق دشمن را فرو می ریزد و وحدت را در بین جامعه نهادینه می کند.

وی بیان داشت: امروز چشم صاحب اصلی این انقلاب، امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، امام خمینی(ره)، شهدا، تمامی دلسوزان نظام و مستضعفین جهان اسلام به حضور حداکثری و انتخابِ اصلحِ ملتِ همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی است.

وی اذعان داشت: افراد متعددی آمده اند. ان شاءالله شورای محترم نگهبان طبق وظائف قانونی خود، آن کسانی را که صلاحیت دارند، به مردم معرفی خواهد کرد و همه باید تابع قانون باشند.

وی در پایان بیان داشت: بسیج دانشجویی شهرستان داراب از تمام امت حزب الله، مسئولین و خادمین ملت ایران می خواهد، قدر این فرصت بزرگ پیش رو را بدانند و از تمامی ظرفیت های موجود برای انتخاباتی پرشور بهره ببرند.                      
 
نام:
ایمیل:
* نظر: