آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لارستان گفت: رئیس جمهوری که به فکر فقر زدایی نباشد و توسعه را به سطوح عمیق روستایی نبرد و تصورش این باشد که توسعه یعنی بلند تر شدن برج های تهران و کلان شهر ها ،راه به خطا برده است.
محمد قربانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر بیان کرد: آقایان، قدرت چه بر سر شما آورده است که توصیه های ولی فقه و نائب امام زمان روحی فداه زیر پا گذاشته و در انتخابات شرکت نموده اید و یا گاه و بی گاه به بهانه آزادی بیان ساز مخالف با ایشان را می زندید.
آقایان چرا در اشتباهات و پرونده های شکست خورده خود از آبروی نظام و  رهبری مایه می گذارید؟ چرا به ملت می گویید رهبری از جزئیات برجام با خبر است مگر نه اینکه رهبری فرموده است : من از اول به مذاکرات خوش بین نبوده ام،  اما نسبت به مذاکرات بی تفاوت نیستم ولی تابحال در جزئیات مذاکرات دخالت نکرده ام و از این پس هم دخالت نمی کنم.
بسم الله الرحمن الرحیم
از آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند: به دانشجویان به عنوان جوانانی بیدار و با بصیرت، توصیه نموده که در سخنرانی ها و تریبون های نماز جمعه شرکت نموده و به بیان حقایق جامعه اسلامی در پیشبرداهداف انقلاب  به سوی تشکیل دولت اسلامی قدم بردارند، برآن شدیم که دقایقی در خصوص روشنگری ،گفتمان انقلابی و نشانه های فرد اصلح با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری از دیدگاه آیات و روایات و بزرگان صاحب نظر در خدمت شما بزرگواران باشیم.چرا که مسئله تبین عمده ترین هدف نماز جمعه است.
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته)انتخابات مظهر آزادی مردم در انتخاب سرنوشت خود است؛ایشان حضور مردم را از آن عناصری میداند که دشمن را ناکام گذاشته و می فرمایند: اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوق های رای و رای دادن آنهاست و این حضور پرشور و حداکثری را عامل مصونیت ، اقتدار و امنیت کشور میداند. ملت ایران در قبال امام شهدا و خون شهدا مسئولیت دارند فرد اصلح را شناسایی و انتخاب نمایند. مقام معظم رهبری میفرمایند در پیدا کردن نامزد ریاست جمهوری دقت کنید به کسی گرایش پیدا کنیدکه به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیا مردم،به معیشت مردم،به آینده مردم و به عزت مردم اهمیت میدهد. همچنین ایشان در توصیف فرد اصلح می فرمایند : بهترین، آن کسی است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمی باشد و طبق آیه ۲سوره صف که می فرماید ((یا ایها الذین آمنو لم تقولون مالا تفعلون کبر مقتا عندالله ان تقولو مالا تفعلون)) رئیس جمهور باید به مردم قولی بدهد که بتواند به آن عمل نماید نه به خاطر رای آوردن آنها را مانند خیلی از دولت مردان سر کار گذاشته و به وعده های فریبنده دلخوش نماید.او باید بداند که بلاخره مردم به حقیقت دست پیدا میکنند.
از ویژگی های فرد انقلابی آماده ی خدمت بودن اوست که در عرصه های اقتصاد،سیاست و سازندگی، ،کارهای اجرایی و عمران تمام هم وغم خود را به کارگیرد.
 ازجمله تهدیدات غرب علیه ایران تحریم های سنگین اقتصادی بوده است و ملت سرافراز ایران رئیس جمهوری می خواهند که در مقابل تهدیدات غرب ضعف نشان ندهد .
مقام معظم رهبری(دامت برکاته)  برای دومین سال پیاپی، سال۹۶ را  با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (سال اقتصاد مقاومتی-تولید-اشتغال)نام نهادنده زیرا که جای خالی اقتصاد مردم پایه به خوبی احساس،  و بیکاری جوانان این مرزبوم به راستی ناشی از  اقتصاد غرب زده وارداتی حاکم برجامعه کنونی ماست.و کاندید های ریاست جمهوری باید به مردم گزارش بدهند که در سابقه اجرایی جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی  چه کاری انجام داده اند. ارکان اقتصاد مقاومتی عبارت اند از :
۱بهره گیری از اقتصاد دانش بنیان۲- مبارزه با قاچاق کالا ،۳- برخورد جدی با مفاسد اقتصادی ۴-تکیه بر جوانان با انگیزه  این مرزو بوم؛ مگر ما کم جوانان تحصیل کرده فاقد شغل و جویای کار داریم چرا باید چشم ما به واردات کالاهایی باشد که خود توانایی تولید آن را داریم.
 از راهبردهای اقتصادمقاومتی کارآفرینی و تولید ملی است ، باید دید که تفکر ات هر یک از کاندیدها ناشی از تفکر انقلابی است یا لیبرالیسمی.
رئیس جمهور باید اهل مبارزه با فقر ،تبعیض و به کارگیری همه ظرفیت ها باشد مهمترین علل زمینه ساز فساد، ناکارآمدی نظام اداری ،عدم شفافیت و نبود رقابت سالم و فقدان شایسته سالاریست.
 رئیس جمهوری که به فکر فقر زدایی نباشد و توسعه را به سطوح عمیق روستایی نبرد و تصورش این باشد که توسعه یعنی بلند تر شدن برج های تهران و کلان شهر ها ،راه به خطا برده است. آقایانی که تا بحال فقط نام رئیس جمهور را یدک کشیده اند بدانند مردم تا به امروز مقاومت کرده اند اما مسئولین نتوانسته اند از تهدیدات فرصت سازی کنند آنها به جای اینکه ازنسل انقلاب بهره گیرند روی به اتکا به غرب و واردات بی رویه آورده اند و کارخانه ها و شرکت هایی که چندین و چند سال برای جوانان ایرانی ایجاد اشتغال کرده است را به زانو در آورده اند.
امام علی (ع) در خطبه ۱۵۲نهج البلاغه در خصوص ویژگی افراد با بصیرت می فرماید.
با بصیرت کسی است که بشنود و بیندیشد، نگاه کند و ببیند و از عبرت ها بهره گیرد آنگاه راه روشنی را بپیماید. مردم سرافراز ایران رئیس جمهوری می خواهند که از تاریخ درس گرفته باشد  از امسال مصدق ها و دنباله روان فکری او که به غرب اعتماد کردند  به جای انقلابی گردی به دنبال اصلاح گری بودند و منجر به فروپاشی دولت خود شدند. ملت شریف ایران رئیس جمهوری می خواهد که حامی مستضعفان دردمندان و محرومان باشد و این امر جز با نزدیکی به متن جامعه ممکن نمی شود مسئولین کاخ نشین نمیتوانند مستضعفان جامعه را درک کنند و به نیاز های مردم پاسخگو باشند.
آقایان، قدرت چه بر سر شما آورده است که توصیه های ولی فقه و نائب امام زمان روحی فداه زیر پا گذاشته و در انتخابات شرکت نموده اید و یا گاه و بی گاه به بهانه آزادی بیان ساز مخالف با ایشان را می زندید.
آقایان چرا در اشتباهات و پرونده های شکست خورده خود از آبروی نظام و  رهبری مایه می گذارید؟ چرا به ملت می گویید رهبری از جزئیات برجام با خبر است مگر نه اینکه رهبری فرموده است : من از اول به مذاکرات خوش بین نبوده ام،  اما نسبت به مذاکرات بی تفاوت نیستم ولی تابحال در جزئیات مذاکرات دخالت نکرده ام و از این پس هم دخالت نمی کنم.
 به عنوان نکته آخر خدمتتان عرض نمایم که امام خمینی ره در خصوص انتخابات ریاست جمهوری فرمودند:اگر تشخیص فرد اصلح برای شما دشوار شد ببنید غربی ها از چه کسی حمایت کرده و یا از چه کسی تنفر دارند.
مردم شریف ایران بدانید فردی که غربی ها  او را مورد حمایت خود قرارداده اند  و از انتصاب وی ابراز خرسندی می نمایند نمیتواند دلسوزانه مشکلات انقلابیون را حل نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: