آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
جانشین قرارگاه دانشجویی بصیر بسیج دانشجویی داراب:
جانشین قرارگاه دانشجویی بصیر بسیج دانشجویی داراب گفت:حق مردم برخورداری از اقتصاد شکوفا و رفاه عمومی است.
محمد باقر بهرامیان جانشین قرارگاه دانشجویی بصیر بسیج دانشجویی داراب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان غیور و عزیزمان در جنوب شرق کشور را محضر مبارک حضرت بقیة الله الأعظم (ارواحنا فداه)، مقام عظمای ولایت، خانواده های آن عزیزان و همه ی هموطنان بیان داشت: در طول تاریخ و از همان ابتدای بشریت، جنگ میان ظلم و نور وجود داشته و روز به روز، چرخه هستی تماشاگر این مبارزه بوده و هست، چه بسا زنان و کودکانی که در این آسیاب، ستم ها کشیدند و مظلومانه زیر یوغ ظالمان و روسیاهان تاریخ خرد شدند. چه بسا دیوصفتانی که فرشته های زمانه ی خویش را در کربلای دوران، سر بریدند. اما در این میان، این مبارزه به سرمنزل نهایی خود نزدیک می شود.

وی اظهار داشت: امروز جوانان این نظام و انقلاب، با رهنمود های پدرانه ی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در مبارزه ی نظامی و فرهنگی تمام توان خود را برای عزت ایران اسلامی به کار برده اند. لذا دشمن تنها راه ممکن را مبارزه اقتصادی می داند.
 
وی تصریح کرد: مردم انتظارات به حقی دارند؛ انتظار به حق مردم ما این است که از یک اقتصاد شکوفا و رفاه عمومی برخوردار باشند، طبقه ی ضعیف جامعه از وضعیت غیر قابل قبول خود خارج شود و از مشکلات نجات پیدا کند و این حاصل نمی شود مگر با اقتصاد مقاومتی. با این نگاه و با درک این شرایط، به این نتیجه می رسیم که اقتصاد، مسئله ی اصلی کشور است و باید حل شود.

وی در پایان بیان داشت: بسیج دانشجویی شهرستان داراب، در کنار ملت عزیز ایران از رییس جمهور آینده ی این سرزمین می خواهد تا در چارچوب اقتصاد مقاومتی و در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به دور از بگو مگوهای سیاسی و با اخلاص، از هیچ اقدامی فروگذار نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: