کد خبر: ۱۰۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد(ص) شیراز:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: تمامی کتب و نوشته های شهید آیت الله مطهری محور حرکتی ایدئولوژیک نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران بود.
 
به گزارش خبرگزاری فرهنگ رضوی از فارس، حجت الاسلام عباس حاجی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته عقیدتی سیاسی با روز سوم شعبان، میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و اظهار داشت: از ابتدای تاسیس سپاه پاسداران تمامی کتب و نوشته های شهید آیت الله مطهری محور حرکتی ایدئولوژیک این نهاد مردمی و انقلابی بود و به همین مناسبت و تقارن ارزشمند، برنامه های متعددی به مناسبت روز معلم، هفته عقیدتی و روز پاسدار برگزار می شود.
حاجی پور بیان کرد: از نهم اردیبهشت تا 15 اردیبهشت‌ماه برنامه‌های متعددی از جمله دیدار با امام‌جمعه شیراز، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری نمایشگاه کتاب، تجلیل از مسؤولان و هادیان سیاسی و بازدید از دارالکُتُب شهید مطهری برگزار می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد: برپایی اردوهای فرهنگی ورزشی، ابلاغ برنامه‌های سال جاری در حوزه های مقاومت، تجلیل از سربازان و پاسداران نمونه و فضاسازی ناحیه و حوزه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های روز پاسدار در این ناحیه است.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در مورد برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی که از 12 تا  18 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود افزود: در این هفته نیز برنامه‌های ویژه‌ای شامل مسابقه‌های نقاشی، خطاطی، ورزشی، دیدار با امام جمعه گویم و صدرا، دیدار با خانواده‌های شهدای معظم بسیج و برگزاری نمایشگاه کتاب انجام می‌شود.
 حاجی‌پور تصریح کرد: وب نویسی در حوزه ها و پایگاه های بسیج در مورد گرامیداشت شهید آیت الله مطهری، به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم در مدارس، تجلیل از حوزه های مقاومت فعال، نشست فرهنگی بصیرتی و نیز برنامه‌های هیئت منتظران حضرت مهدی موعود (عج) با موضوع اندیشه‌های شهید آیت الله مطهری (عج) در این هفته برگزار می شود.
وی بیان داشت: هرساله 170 برنامه مختلف با رویکرد فرهنگی و مذهبی توسط عقیدتی سیاسی برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: