کد خبر: ۱۰۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
امام جمعه موقت شهر شیراز:
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز در دیدار با کارکنان سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز بیان داشت: از شاخصه ها و برجستگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعمیق معنویت،بصیرت نافذ و ولایت مداری می باشد.
امام جمعه موقت شهر شیراز  در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: سپاه و بسیج با 5معرفت و بصیرت خداوند محوری،معرفت به خود،معرفت به خلقت و طبیعت،معرفت به دوست و شناخت دشمنان نافذ می باشد.

وی در خصوص مسئله انتخابات افزود: بصیرت سیاسی برای همه ی آحاد مردم جامعه لازم می باشد و همه باید با همدلی ،وحدت،توکل برخدا و ولایت پذیری با حضور در پای صندوق رای کاندید اصلح را انتخاب نمائیم.

مردم در انتخاب اصلح باید دقت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی  در خصوص اهمیت انتخابات شهر و روستا  خاطر نشان نمود: انتخابات شهر و روستاها به این دلیل حائز اهمیت می باشد که عمران و آبادی شهر و روستا به دست شوراهای انتخاب شده توسط خود مردم می باشد و مردم در انتخاب اصلح باید دقت لازم را داشته باشند.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در ادامه درخصوص اهمیت جهاد و پاسداری در دین اسلام با توجه به احادیث و روایات اشاره نمود و افزود: جهاد و پاسداری یکی از درهای بهشت است که فردای قیامت فقط اهل جهاد از آن در وارد می شوند.

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازوی توانمند برای ولی فقیه

وی سپاه را حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازوی توانمند ولایت فقیه دانست و بیان داشت:هدف از تشکیل سپاه در دوم اردیبهشت ماه سال58این بود که سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازوی توانمند برای ولی فقیه و آمادگی برای هرگونه ماموریت جهت زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج)می باشد و برهیچ کس فعالیت های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت مرزها،فرودگاه ها،و مبارزه با گروه های تکفیری و داعش و.... پوشیده نیست.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز هدف از دیدار با امام جمعه موقت شهر شیراز را گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی و تبریک اعیاد شعبانیه دانست و همچنین سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص)شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی از لطف و کمال و عنایت حجت الاسلام والمسلمین مرادی نسبت به سپاه و بسیج  تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: