آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
امام جمعه موقت شیراز:
امام جمعه موقت شیراز گفت: نیازمند حرکت جهادی در بعد اقتصاد هستیم.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره)، هفته معلم، روز استاد و هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه که به همت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و سپاه عشایر فارس در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد اظهار داشت: اعیاد شعبانیه فرصتی برای توجه و توسل به ذات الهی است و باید از این مناسبت ها به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به ویژگی های شهید مطهری(ره)، بر استفاده نسل جوان از آثار و کتب این شهید بزرگوار تاکید کرد و افزود: با همه تبلیغاتی که دشمن علیه جمهوری اسلامی انجام می دهد اما جوانان مومن و انقلابی زیادی در کشور وجود دارد که باید از ظرفیت آن ها استفاده شود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به فعالیت های ارزنده بسیج دانشجویی اضافه کرد: کشف استعدادهای ارزشمند و رشد و تربیت آن ها کار بسیار بزرگی است که بسیج دانشجویی آن را به خوبی انجام می دهد.

رضوی اردکانی با اشاره به نامگذاری سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار گفت: امام حسین(ع)، حق و باطل را مشخص کرد و چهره واقعی بنی امیه را به مردم شناساند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات حضرت ابوالفضل(ع)، یکی از امتیازات آن حضرت را بصیرت برشمرد و تصریح کرد: حضرت ابوالفضل(ع) در بصیرت نیز یک امت بود و اوج ایثارگری و ولایت پذیری را می توان در آن حضرت دید.

امام جمعه موفقت شیراز در ادامه به انتخابات و ویژگی های رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و گفت: ملت ایران با هوشیاری و برای حضوری باشکوه در انتخابات آماده شود و حماسه بزرگ دیگری رقم بزند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه کشور نیازمند حرکت جهادی در بعد اقتصادی است ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های اثرگذار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، بر استفاده از تجربیات موفق این مجموعه تاکید کرد.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به بیان برنامه های این ناحیه در هفته عقیدتی، سیاسی اشاره کرد.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: