يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما :
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز اظهار کرد: برنامه‌ای چند رسانه ای با عنوان بادیگارد از امروز شروع می شود که حجت الاسلام قدیری به مدت سه روز در شیراز به تبعیین امر حجاب می پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ، سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه از برگزاری همایش سه روزه بادیگارد خبرداد و گفت: موضوع حجاب به عنوان ضروریتی در شیراز واقع شده که در حال حاضر وضعیت مناسبی شاهد نیستیم و اکنون موضوع حجاب از حوزه آسیب خارج شده و به تهدیدی تبدیل شده است.

سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به اینکه حجاب موضوعی است که در قران کریم سفارش شده است ابراز داشت: باید تمام تلاش و سعی خود را داشته باشیم تا بتوانیم این ضروریت دین را بشناسیم و کاری کنیم تا در مسیر اصلی خود قرار گیرد تا شاهد وضعیت مناسبی در پوشش باشیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ای چند رسانه ای با عنوان بادیگارد از امروز شروع می شود که حجت الاسلام قدیری به مدت سه روز در شیراز به تبعیین امر حجاب می پردازد.

سرهنگ دوستدار به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: هدف این طرح نگاه جدی به حوزه حجاب است زیرا حجاب یک کرامت انسانی است که در این برهه از آن غافل شده ایم لذا برنامه های متعددی در مدارس ویژه دانش آموزان دختر دبیرستان و مربیان پرورشی و حلقه های صالحین برگزار می شود تا حرکتی در جهت ارتقا معرفت نسبت به این ضرورت صورت پذیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به اینکه طرح بادیگارد از سه شنبه صبح تا پنج شنبه برگزار می شود اظهار داشت: حجت الاسلام قدیری صبح سه شنبه و چهار شنبه در مدارس و عصر سه شنبه و چهارشنبه برای پایگاه مقاومت خواهران به اجرای برنامه می پردازد و روز پنج شنبه ویژه برنامه ای جهت مربیان در حسینیه مجتمع شلمچه همراه با پرسش و پاسخ برگزار می شود.

وی با انتقاد از برخی دستگاه های متولی این امر ابراز داشت: سازمان های مربوطه که متولی این برنامه ها هستند همکاری کنند زیرا برای اجرای بعضی برنامه ها سطح پایین امکانات زیادی فراهم می شود ولی برای برنامه های فاخر دچار مشکل هستیم.

سرهنگ دوستدار در پایان امیدوار بود با اجرای این طرح بتواند گام موثری در جهت تقویت ارتقا اعتقادی دختران شهر انجام شود.

بادیگارد موضوع همایش سه روزه شیراز / حجاب یک کرامت انسانی است


نام:
ایمیل:
* نظر: