آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لار صورت گرفت؛
کارگاه آموزشی ایستگاه دوازدهم دانشجویان وانتخابات با سخنرانی دکتر مجتبی صلح جو از اساتید دانشگاه در دانشگاه پیام نور لار و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
کارگاه آموزشی ایستگاه دوازدهم دانشجویان وانتخابات  با سخنرانی دکتر مجتبی صلح جو از اساتید دانشگاه در دانشگاه پیام نور لار و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
 
مجتبی صلح جو با مقایسه مسئله انتخابات در ایران و جهان غرب بیان داشت: درجهان غرب انتخابات بر اساس دموکراسی است و در ان تنها اصل تاثیر گذار مردم است، درحالی که درایران دموکراسی دینی در واقع مردم سالاری دینی است که سه محور خدا، امامت و مردم سالاری می باشد.

وی افزود: ما باید در انتخابات خود شخصی را انتخاب کنیم که اصول، مواضع، عقاید، شیوه زندگی و...خداپسندانه باشد چرا که علاوه بر مردم سالاری، خدا محوری و امامت هم یکی از اصول ماست و ما از نظر دینی هم درقبال انتخاب خود مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی در ادامه گفت: نقش مردم در انتخابات بسیارمهم است چرا که خدا در قرآن فرموده: سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر این که خودشان بخواهند.

وی در پایان اظهار داشت: خداوند تا ابد راهی را برای تسلط  کافران  بر مؤمنان قرار نداده است و خواست خداوند این است که کافران تسلطی بر مسلمانان نداشته باشند.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۰۲_۱۴-۰۹-۰۷.jpg

photo_۲۰۱۷-۰۵-۰۲_۱۴-۰۸-۵۰.jpg

photo_۲۰۱۷-۰۵-۰۲_۱۴-۰۹-۳۴.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: