آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
حجت الاسلام پورغلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد : افراد زیادی بودند که با حرفه معلمی مشغول بودند اما شهید مطهری یک شخصیت نمونه و والا بودند .

حجت الاسلام پورغلامی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام پیش رو اظهار داشت هر ساله به بهانه سالگرد شهادت شهید مطهری که آن را  روز معلم و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری نمودند تا الهام بخشی باشد برای همه معلمان ، مربیان و اساتید .

وی اضافه کرد معلمان واقعی کسانی هستند که به ما زندگی می آموزند و برای دانش آموزان الگو شوند . معلمانی که آموزه های دینی را برای ادامه زندگی به ما می آموزند .

پورغلامی ادامه داد معلمین واقعی کسانی هستند که در دل ، چشم و درون دانش آموز ورود می کنند و به دانش آموز شوق و احساس منتقل می کنند و حقایق را می آموزند .

وی با اشاره به اینکه برخی معلمین به دانش آموزان درس زندگی می دهند تصریح کرد کسانی که نظام را نگه داشتند انقلابی بودند و کسانی که برای نظام خدمت می کنند باید افرادی انقلابی باشند .

پورغلامی تاکید کرد در حال حاضر در یک مانور  سیاسی قرار داریم وظیفه بسیجیان این است که با اقتدار در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت وارد عرصه شوند و به شاخصه های توانمندی ، انقلابی بودن و ولایت پذیر بودن کاندیداها توجه داشته باشند . در پایان از مربیان بسیجی عقیدتی و حفاظت ، با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد .

نام:
ایمیل:
* نظر: