گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۰۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
نشست بصیرتی(هیئت منتظران موعود)
جشن اعیاد شعبانیه همراه با نشست بصیرتی(هیئت منتظران موعود) پایگاه های حضرت رقیه(س) و حضرت خدیجه(س) برگزار شد
به گزارش تنویر فراشبند ؛جشن اعیاد شعبانیه همراه با نشست بصیرتی(هیئت منتظران موعود) پایگاه های حضرت رقیه(س) و حضرت خدیجه(س) برگزار شد.
حجه الاسلام همایون مسئول تعلیم وتربیت سپاه فراشبند بیان کردند:

مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ولایت فقیه است

خداوند پیامبران را فرستاد که ما در حزب خدا بمانیم اما شیطان هم به حزب خودش دعوات می کند. پیامبران آمده اند که دست انسان ها را بگیرند و به خدا برسانند. وظیفه پیامبر فقط ابلاغ دین خداست. امیر المومنین (ع) امام و نماینده خداست چه مردم بخواهند و چه مردم نخواهند.اگر بپذیرند که برکات آسمانها و زمین به آنها می رسد.هر کسی که در زمین حکومت کند حکومت جور است مگر حاکمیت خدا و کسانی که از طرف خدا مبعوث شده باشند. ما حتی حاکم بدن خود هم نیستیم کسانی که به حلال و حرام نظر دارند ما باید بدون چون و چرا از امام و پیامبر اطاعت کنیم. دستور از خدا، اجرا از امام معصوم و بعد از امام معصوم از ولی فقیه باید اطاعت کرد.

احزاب از 120 سال پیش تشکیل شدند. طبق پروتکل صهیون در هر کشور دو حزب باید وجود داشته باشد. نمونه آن در امریکا دو حزب دموکرات و جمهوری خواه . در ایران از نظر صهیونیسم بدلیل وجود ولایت فقیه احزاب موفق نبودند چون وجود ولایت فقیه باعث اجرای احکام اسلام در سطح جامعه است. در اسلام فقط یک حزب است که در قرآن آمده و آن حزب الله است.

در زمان پیروزی انقلاب دو مکتب مارکسیسم و لیبرلیسم وجود داشت که اکنون با فروپاشی نظام شوروی و چین اکنون فقط لیبرالیسم باقی مانده است. لیبرالیسم به معناب اباحه گری، لیبرالیسم اقتصادی یعنی از هر طریق که بتوان پول بدست آورد ، مثل برپا کردن جنگ، وقتی اعتقاد به اخلاق و آخرت وجود ندارد ، برای آنها لذت گرایی اصل است . این لذت اقتصادی از طریق ربا و ... بدست می آید.

در کشور ما متاسفانه اقتصادی که در دانشگاه تدریس می شوداقتصاد غربی است. قرآن می فرماید: خداوند خرید و فروش را حلال و ربا را حرام کرده است. ربا جنگ با خدا اعلام شده . مردم ما شیعه و مومن هستند و امید است که بتوان اقتصاد اسلامی را در کشور اسلامی پیاده کرد.

لیبرالیسم سیاسی: از هر طریق که می توانی قدرت را بدست آوری. اخلاق وجود ندارد و متاسفانه در ایران هم همین تفکر در دانشگاه ها تدریس می شود. آیت الله صافی گلپایگانی از طرف امام مامور سر و سامان دان به اقتصاد می شود و به امام گزارش می دهد که این افراد اصلا بر طبق موازین اسلام عمل نمی کنند. در منطق قضیه ای به نام مغالطه وجود دارد که به معنای ان است که یک دروغ را چنان بیان کنید که راست جلوه کند، گاهی دروغ آنقدر بزرگ می شود که فرد دروغگو خودش هم باور میکند. وقتی قدرت ملاک شد برای بدست آوردن ان هر کاری می کنند.

مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ولی فقیه است. دموکراسی غربی یعنی حکومت اکثریت مردم بر مردم . دموکراسی اسلامی یعنی حکومت اکثریت مردم بر مردم با امضای ولی فقیه مشروعیت پیدا می کند

در کشور ما دو جریان اصلی اصولگرا و اصلاح طلب وجود دارد. جریان اصلاحات از دوم خرداد سال 76 زمان ریاست جمهوری خاتمی بوجود آمد.

تفکرات اصلاح طلبان: قرآن دیگر به درد نمی خورد. و مربوط به عصر پیامبر است.رای مردم مشروعیت می آوردنیاز به ولی فقیه ندارد. اقای سروش به عنوان لیدر فکری اصلاح طلبان وحی یک تجربه دینی و فردی است (یعنی حالتی که بر شاعران به دست می دهد و اشعاری را می سرایند ) اگر پیامبر زنده بود قرآن دو جلد می شد. یا می گوید: من بعد از پیغمبر هیچ امامی را قبول ندارم.

جریان اصول گرا: انقلابی، پیرو خط امام و رهبری ، ولایت مطلقه فقیه را قبول دارند، ولایت عامه فقیه را قبول دارند.

امام زمان(عج) در نامه به شیخ مفید می فرماید: بر شما است که فتوا دهید بر ماست که شما را حفظ کنیم.

مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ولایت فقیه است

مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ولایت فقیه است

مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی بر عهده ولایت فقیه است
نام:
ایمیل:
* نظر: