کد خبر: ۱۰۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در پایگاه امام خمینی(ره) شیراز در جشن میلاد با سعادت امام سجاد (ع) که با حضور اهالی شهرک گلستان برگزار شد ،گفت : حضور حداکثری در انتخابات نشانه همراهی مردم با ولایت فقیه ، نظام و جمهوری اسلامی است .
مسئول  نمایندگی ولی فقیه در پایگاه امام خمینی (ره)شیراز در ابتدا ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته معلم گفت : معلمی بهترین فرصت برای تربیت انسان ها و اصلاح جامعه می باشد و با توجه به سنگین بودن مسئولیت تربیت انسان ها ، جایگاه و منزلت معلمین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار ، افزود : نقش و تاثیر گذاری سپاه در عرصه های مختلف نظامی ،فرهنگی ،اجتماعی و... باعث اقتدار و عزت کشور شده است که در راس آنها ولایت فقیه قرار دارد .

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات ، گفت : حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو ، وظیفه ی همگان است و حضور حداکثری در انتخابات نشانه همراهی مردم با ولایت فقیه ، نظام و جمهوری اسلامی می باشد.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح نمود : سایه ی جنگ را حضور با شکوه مردم در صحنه های مورد نیاز انقلاب برداشت نه مسئولین .

نام:
ایمیل:
* نظر: