آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب:
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب گفت: مدیریت انقلابی، مدیریتی هدفمند و با برنامه است.
علی غلامی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته جنت شهر داراب با تسلیت ضایعه درگذشت چند تن از معدن کاران عزیز و زحمتکش آزادشهر استان گلستان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران را پدیده ای منحصر به فرد در قرن حاضر است چرا که انقلاب اسلامی ایران دارای رهبریِ دینی و برخوردار از پایگاه مردمی می باشد و بر خلاف سایر انقلاب ها که انقلاب طبقاتی و طغیان طبقه ای بر علیه طبقه ی دیگر بوده است، انقلاب اسلامی ایران انقلابی است فراگیر، که اقشار و طبقات مختلف در آن سهیم هستند.انقلابی که رهبر آن مرجع دینی بوده و مردم کلام و رفتار او را برای خود حجت می دانند و اجرای فرمان او را از وظایف شرعی خود می شمارند.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: از سوی دیگر رهبری انقلاب که مسئولیت را بر اساس وظیفه دینی و قانونی عهده دار می شود، برقراری عدالت اسلامی و خدمتگزاری به مردم را از وظایف اصلی خود دانسته و دیگر مسئولان نظام را به این امر توصیه می نماید و این امر محقق نمی شود مگر با عملکردی جهادی. پس باید برای کار جهادی و انقلابی کمر همت بست.
 
وی با اشاره به ویژگی های مدیریت انقلابی افزود: مدیریت انقلابی، مدیریتی هدفمند و با برنامه است. امام راحل در گذشته و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اکنون به گونه ای مدیریت انقلابی کرده اند که آثار مطلوب و مشهود آن تا سال ها باقی می ماند.
 
وی مدیریت دوران دفاع مقدس نیز از نوع مدیریت انقلابی دانست و گفت: شهیدانی چون خرازی، باکری و همت نمونه بارز مدیرانی با رویکرد انقلابی هستند. چرا که رویکردشان به گونه ای بود که از کمترین ها، بیشترین ها نصیب ایران اسلامی شد.

مدیریت دینی و انقلابی یعنی فارغ از به دنبال پاداش و ترفیع بودن، مشخصه های بی شماری در مدیریت انقلابی دوران دفاع مقدس وجود داشت تا آنجا که این دوران به عنوان یک الگو معرفی می شود.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه جنت شهر داراب گفت: اگر بخواهیم در مقابل دشمنان جهان خوار و استکبار جهانی به سردستگی آمریکای جنایتکار پیروز شویم، طبق فرمایش مقام عظمای ولایت، همه در هر کجا که هستیم باید انقلابی شویم و انقلابی بمانیم و به تعبیری عزت ما در انقلابی زیستن است.
نام:
ایمیل:
* نظر: