جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
با حضور سرهنگ دوستدار صورت گرفت:
سرهنگ دوستدار به همراه فرمانده و اعضای شورای پایگاه ثاراله(ع) با خانواده شهید علیرضا جهانی فر دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی حوزه 5 امام باقر(ع) سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز به همراه سروان افکاری فرمانده حوزه و شورای پایگاه ثاراله(ع) با خانواده شهید علیرضا جهانی فر دیدار کردند.

این دیدار صمیمی مادر ، خاله و خواهر گرامی شهید جهانی فر  برای حاضران چندین خاطره از این شهید بزرگوار نقل کردند .

مادر شهید علیرضا جهانی فر از نحوه و چگونگی حضور علیرضا در جبهه سخن به میان آوردند و بر این نکته تاکید داشتند که: پدر علیرضا به هیچ وجه با رفتن پسرش به جبهه های حق علیه باطل مخالف نبود و این رضایت پدر علیرضا آنجا تائید شد که ایشان به قرآن کریم استخاره زدند و جواب استخاره ایشان بسیار خوب بود.

مادر شهید از حالات معنوی علیرضا گفتند و این رشادت ها و همچنین شهادت ایشان را در گرو حالات خوب و معنوی علیرضا می دانستند و بر این موضوع تاکید داشتند که : علیرضا در دامان پدری مومن و متدین که به معنی واقعی کلمه از مومنین قدیمی شیراز می باشند ، تربیت شده بود و این تربیت دینی و مذهبی نقش بسزائی در رسیدن ایشان به مقام شهادت داشته است.

در ادامه سرهنگ دوستدار ، فرماندهی ناحیه بقیه اله(عج) شهدای عزیز را به تعبیر مقام معظم رهبری ، ستارگانی دانستند که راه حق را با آنها می توان به خوبی پیدا کرد و به مقصد رسید.
فرماندهی ناحیه بقیه اله(عج) در ادامه از نقش تربیت در نسل های قبل جامعه گفتند و تاکید داشتند که: نقش خانواده و همچنین آموزش و پرورش بسیار پررنگ است و این دو نهاد در شکل گیری سنگ بنا و شخصیت فرد بسیار مهم است.

در پایان این دیدار دوستانه لوح تقدیری از سمت واحد فرهنگی حوزه 5 امام باقر(ع) به خانواده "شهید علیرضا جهانی فر " تقدیم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: