کد خبر: ۱۰۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص) شیرازدر یادوراه شهدا فرهنگیان شیراز گفت:بوجود آمدن انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز  در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت:از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اهداف متعدد در بوجودآمدن بود ولی هدف مهم و مد نظرحضرت امام خمینی(ره) این بود که باید زمینه سازی جهت ظهور حضرت مهدی(عج)را فراهم آورد.

وی افزود: مبنای نظام جمهوری اسلامی ایران عدالت گستری در سطح جهان می باشد و حضرت امام راحل در همین راستا فرمودنند ما انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور بیان داشت:صدور انقلاب اسلامی به همین راحتی نیز نمی باشد و صدور انقلاب اسلامی به جهان به وسیله فرهنگ می باشد که در این قریب 40ساله نظام جمهوری اسلامی به جهانیان از طریق فرهنگی صادر شده است.

وی خاطر نشان نمود: در جهان اسلام پنج مقطع حساس بعثت،الغدیر،عاشورا،انقلاب،ظهور حضرت مهدی (عج) داریم که امروز انقلاب اسلامی تحولی شگرف در کل جهان ایجاد نموده است و اگر قرار است که مهدویت را قبول داشته باشیم که روزی منجی خواهد آمد باید سختی ها و زحمات چه از لحاظ جانی و چه از لحاظ مالی را در نظر داشته باشیم.

حاجی پور در انتهای سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جلیل قدر نظام جمهوری اسلامی ایران وشهدای مدافع حرم بیان داشت: شهدا باعث اعتلال پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان شدند.

در ادامه مراسم یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر سید رضا متولی با بیان خاطراتی از شهدای فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای فرهنگیان شیراز را گرامی داشت.

و در انتهای مراسم با اهداءلوح سپاس از چند خانواده معظم شهید فرهنگی تجلیل شد
نام:
ایمیل:
* نظر: