آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: سند 2030 دستورالعمل تحمیلی غرب برای تربیت فرزندان ایرانی است.
باقری جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز  در خصوص سند 2030 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اوسط بیان داشت: چگونه است که وزیر محترم آموزش و پرورش قبول می کند که درس شهید فهمیده از کتب درسی حذف شود و بعد از اعتراض های شدید بیان شود که به صورت دستی وارد کتاب ها شود؛ اما به راحتی قبول می کند که سند 2030 آموزش و پرورش که دستورالعملی از سمت غرب است که مسائل مطرح شده در آن همه براساس مسائل غربی می باشد آن هم برای فرزندان کشور ایران مناسب است و از آن حمایت می شود آن هم بدون هیچ سروصدایی؟

وی افزود: نفوذ دشمن در خاک ایران از این ساده تر و راحت تر؟ از بین بردن انقلاب امام(ره) و دیانت در مملکتی که اساس آن بر دین مبین اسلام است از این راحت تر هم می شود؟ آیا فهمیدن اینگونه مسائل برای وزرای مملکت ما و به خصوص وزیر آموزش و پرورش انقدر سقیل و سنگین است!!!

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز ادامه داد: علنا این کار به این معناست که ما تربیت فرزندان خود را در اختیار غرب گذاشته ایم و گفته ایم بفرمائید این شما و این فرزندان ما، هرگونه که می پسندید آن ها را تربیت کنید.

وی اظهار داشت: آیا ما آنقدر حقیر شده ایم که غرب باید برای تربیت فرزندان ما سند بنویسد و ما آن را اجرا نمائیم؟ آیا ما هیچ الگو و اسوه ای در فرهنگ ایرانی اسلامیان نداریم که بخواهیم بر این اساس سندی برای تربیت فرزندان خود تنظیم نمائیم؟

وی با بیان اینکه ظاهرا وزیر محترم آموزش و پروش فراموش کرده  که اینجا ایران است گفت: این خاک با خون هزاران شهید بدست آمده است و نسل های چهارم انقلاب که نه جنگ را دیده اند و نه انقلاب را  با روحیه ی انقلابی خود همیشه در لحظات حساس مملکت نقش پررنگی را داشته اند و راه شهدای عزیزمان را الگوی خود قرار داده اند.

این فعال دانشجویی اذعان داشت: بدنیست وزیر مظلومی که برای ایجاد شغل برای دختر بیکارش جنس از ایتالیا وارد می کند (حال چه قانونی چه غیرقانونی) کمی هم دقت بیشتری برمسائل آموزش و پرورش داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: بد نیست رئیس جمهور و وزرای مملکت ما بخصوص وزیر آموزش و پرورش کمی هم به فکر تربیت فرزندان ایران باشند تربیتی که نخبه پرور باشد؛ تربیتی که از دوران کودکی رئیس جمهوری انقلابی، وزیری انقلابی، نماینده ی مجلسی انقلابی؛ دانشجویی انقلابی تربت کند نه اینکه برای اجراکردن این سند جلسات متعدد برگزار نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: