آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
محمد باقر بهرامیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه جنت شهر:
محمد باقر بهرامیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه جنت شهر گفت: خودباختگی در برابر غرب و کدخدا پذیری موجب از بین رفتن اعتماد ملت به دولت می شود و زمینه ی وابستگی همه جانبه به دولت های غربی و شیطان بزرگ را فراهم می کند.
محمد باقر بهرامیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه جنت شهر گفت: در چند ماه اخیر شاهد اجرایی شدن نسخه شرم آور و مسموم غربی به نام 2030 در حوزه آموزش و پرورش، آن هم در خفا و بدون تایید دستگاه های تصمیم گیر و به عبارتی به طور غیر قانونی بودیم و اگر ورود به موقع مقام معظم رهبری نبود، مشخص نبود در سال های آینده، جامعه با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد.

وی اظهار داشت: واقعا جای سوال دارد که چرا مسئولین دولتی اینگونه شتاب زده و بدون رعایت مراحل قانونی، اقدام به اجرای این سند ننگین آن هم به طور محرمانه پرداختند؟ برنامه ای که آشکارانه با فرهنگ و تعلیمات دینی ما در تضاد است و دولت جمهوری اسلامی ایران با هزینه خود و با نیروی انسانی خود بایستی در جهت اجرایی شدن این نسخه ی مسموم گام بردارد در حالی که کارشناسان داخلی سند تحول آموزش و پرورش را برای حل مشکلات این حوزه تهیه کرده اند، اما به راحتی آن را کنار گذاشته و نمونه ی غربی به راحتی و با شتاب زدگی اجرا می شود.

وی ادامه داد: این خودباختگی در برابر غرب و کدخدا پذیری موجب از بین رفتن اعتماد ملت به دولت می شود و زمینه ی وابستگی همه جانبه به دولت های غربی و شیطان بزرگ را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغاتشان این را ذکر کنند و قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، توسعه اقتصادی و برای باز کردن گره ها، نگاهشان به بیرون از مرزها نخواهد بود بلکه نگاه و اعتماد به خود ملت عزیز و مقتدر ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تبلیغات و شعارهای انتخاباتی، آنچه که اهمیت دارد این است که مواضع عزت آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه انقلاب و نظام تثبیت شود. مبادا در شعارها و رفتارها، به زید و عَمرو در خارج از مرزها ویا داخل کشور چراغ سبز نشان داده شود.

وی گفت: دشمن کار خودش را می کند و علیه فرد یا افرادی و بیشتر از همه علیه خود انقلاب و نظام و انتخابات لجن پراکنی می کند. البته در داخل هم متاسفانه، زبان ها، قلم ها و حنجره های بی تقوایی هستند که همان حرف های دشمن را که به قصد نومید کردن و افسرده کردن مردم گفته می شود. آحاد مردم به اینها نباید اعتنایی کنند.

وی افزود: فردای این ملت، فردای روشنی است. فردای این انقلاب، فردای عزتمندانه ای خواهد بود. فردای این کشور و این ملت بزرگ، فردایی است که به توفیق الهی و به کوری دشمنان این مرز و بوم برای همه الگو خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: