آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
عبدالرضا ابراهیمی در خطبه های پیش از نمازجمعه گراش:
دانشجوی بسیجی عبدالرضا ابراهیمی گفت: مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که بر اقتصاد مقاومتی جامعه عمل پوشاند.
دانشجوی بسیجی عبدالرضا ابراهیمی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه گراش گفت: بار ديگر موسم تجلي بصيرت و قدرت مردم مؤمن و متدين در عرصه انتخابات فرا رسيد. با توجه به شرايط كشور، بسيج دانشجويي شهرستان گراش بر خود لازم مي داند نكاتي چند پيرامون انتخاب رئيس جمهوري در تراز انقلاب اسلامي بيان كند.

وی افزود: در نظام اسلامي، انتخابات مظهر مردم سالاري ديني و نظر ملت براي تعيين سرنوشت خود بوده و از اين باب، مهمترين و اصلي ترين مسئله در انتخابات، مشاركت حداكثري آحاد جامعه در تعيين سرنوشت خود است. احساس مسئوليت در برابر سرنوشت جمعي ايجاب مي كند حتي آناني كه نظام اسلامي را قبول ندارند نيز براي تعيين سرنوشت كشور خود به پاي صندوق هاي راي آمده و نظر خود را اعلام نمايند.

وی ادامه داد: از اين رو انتخابات براي آحاد مردم ايران هم حق است و هم وظيفه. لذا مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي بر  خود واجب مي دانند با حضور حداكثري در صحنه انتخابات، مهر تاييد ديگري بر صفحه ي نظام مردم سالاري جمهوري اسلامي بزنند و با انتخابي آگاهانه، رئيس جمهوري بر كرسي بنشانند كه بر قامت اقتصاد مقاومتي لباس عمل پوشانده و با تكيه بر نيروها، استعدادها و امكانات دروني، اقتصاد درون زاي برونگرا را شكل دهد تا چشم تحريم و دست طمع جهانخواران را كور و قطع نمايد.

وی گفت: اميد است به لطف خداوند منان  دست قدرت الهي مردم شريف ايران اسلامي كه از آستين انتخابات پرشور و آگاهانه بيرون مي آيد چنان بر سر مستكبران ياوه گو به سردمداري آمريكاي جنايتكار فرود آيد كه خيال طمع به سرزمين ولايت از سرشان بيرون رود و با رهبري هاي هدايتگرانه مقام عظماي ولايت ، بركات از آسمان و زمين بر مردم شريف ايران اسلامي نازل گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: