آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: عده ای در تبلیغات انتخاباتی، از نسخه های نخ نما شده جین شارپ استفاده می کنند اما راه به جایی نخواهند برد.

اسماعیل قزل سفلی در گردهمایی انقلابیون جوان فیروزآباد که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه بین انقلاب امام روح الله و حکومت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ارتباط بسیار معناداری وجود دارد، حد فاصل این دو انقلاب را بین الطلوعین تعبیر کرد و اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در جایگاه بسیار بلند مرتبه ای قرار دارد و امنیت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی در هیچ جای دیگری از منطقه قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه دوجبهه در مقابل انقلاب صف آرایی کرده اند افزود: دشمن تلاش خود را بکارگرفته است تا ایران اسلامی الگوی پیشرفت نباشد و همچنین این اقتدار علمی و پیشرفت را انقلاب سلب کند که در این راستا نیز از راهبردها و تاکتیک های مختلفی استفاده می کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دشمنان دیگر به صراحت از براندازی نظام جمهوری اسلامی حرف نمی زنند ادامه داد: آن ها به دنبال تغییر رفتار مردم و جوانان هستند و می خواهند ایران را به کشوری تعامل گرا، تحت سلطه و هزم شده در نظم نوین جهانی تبدیل کنند که متاسفانه جبهه داخلی مقابل نظام هم به این راهبرد دشمن کمک می کنند و در بین برخی از مدیران نیز رسوخ کرده است.

قزل سفلی اضافه کرد: انقلاب  زدایی، غرب گرایی و تکیه بر بیرون  از راهبردهای جبهه داخلی مقابل نظام است.

وی با بیان اینکه امروز عده ای در تبلیغات انتخاباتی خود، از نسخه های نخ نما شده جین شارپ استفاده می کنند ادامه داد: مظلومانه جلوه کردن اما ظالمانه عمل کردن، شعار بی طرفی دادن اما به طور دقیق حزبی عمل کردن، شعار آزادی دادن اما برخورد کردن، با دوقطبی شدن در شعار برخورد کردن اما دوقطبی سازی کردن و شعار دموکراسی دادن اما دیکتاتورانه عمل کردن از جمله این نسخه ها است، اما این نسخه ها دیگر جواب نمی دهد و کابردی ندارد چراکه ملت ایران هوشیار است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه متاسفانه عده ای به جای پاسخگویی، از نظام سوال می کنند یادآور شد: عده ای به جای رقابت با رقبای انتخاباتی خود با نظام جمهوری اسلامی رقابت می کنند.

قزل سفلی با اشاره به فعالیت جبهه داخلی مقابل با نظام، همسو با دستگاه  فکری استکبار علیه انقلاب اسلامی، شرایط انقلاب را حساس و پیچیده برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حال رسیدن به دوره بلوغ خود است که در این راستا جوانان باید در میدان دفاع از آن استوار و مقاوم باشند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم، القای نارکارآمدی  نظام، انفعال دانشجویان و بی تفاوتی آن ها نسبت به مسائل است، بر پیشرو بودن دانشجویان در جامعه و فعالیت با انگیزه بالا تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران پیشرفت های زیادی داشته و با نگاه کلان و منصفانه به آن در مقایسه با سایر انقلاب ها مشاهده می شود که انقلاب اسلامی ظرفیت های زیادی را ایجاد کرده است.

در این گردهمایی که با پرسش و پاسخ نیز همراه بود، اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: