جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
مسئول دبیرخانه طرح مسجد ما سپاه ناحیه بقیه الله(عج) خبر داد:
بابایی گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز همراه با تمامی کتابخانه های عمومی سراسر کشور به صورت ویژه در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت نموده و در قالب حلقه های صالحین برای تمامی بسیجیان در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان این مسابقه را برگزار خواهد نمود.
وی مهم ترین دلیل شرکت دراین جشنواره را اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح معلومات بسیجیان دانسته و بیان کرد: باتوجه به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در بحث سبک زندگی و اهمیت آشنایی با سیره امامان و پیامبران، سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بطور ویژه در این جشنواره شرکت خواهد نمود.
مسئول دبیرخانه طرح مسجد ما با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان گفت: در گروه سنی کودکان کتاب ده قصه ای امام رضا(ع) در قالب نقاشی و افراد شرکت کننده در رده سنی نوجوان و بزرگسال با موضوع سبک زندگی رضوی، حضرت فاطمه معصومه(س) و شاهچراغ آشنا خواهند شد.
بابایی با اشاره به این که این مسابقه در قالب یکی از برنامه های طرح مسجد ما و مسجد محوری خواهد بود گفت: علاوه بر بسیجیان و اصحاب مسجد، خانواده های کارکنان مجموعه سپاه ناحیه بقیه الله(عج) نیز می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
وی در پایان بیان نمود: شیوه مطالعه کتاب در این جشنواره بصورت حلقه ها و گروه های صالحین خواهد بود و آشنایی با سبک زندگی رضوی به معنویت فضای ایجاد شده در ماه مبارک رمضان خواهد افزود و به نفرات برتر و برگزیده در سطح ناحیه سپاه بقیه الله (عج) و استان فارس و همچنین کشوری هدایایی اهدا خواهد شد.
قابل ذکر است افرادی که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارند جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه بقیه الله(عج) مراجعه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: