آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد جهرم خطاب به رئیس جمهور:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم خطاب به رئیس جمهور نوشت: مانع از دور زدن قانون و حامی اصلی شفاف سازی امور در کشور باشید.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم طی بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور از وی خواست به وعده هایی که در انتخابات به مردم داد عمل کند. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام:

حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری جلوه ای فراموش نشدنی از عظمت،امنیت،استقلال و پیشرفت کشور است.

بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می باشند که حماسه ای بزرگ خلق نمودند.اما آنچه نیاز به یادآوری دارد نقش پررنگ و بی بدلیل مقام معظم رهبری در شکل گیری این عظمت است.

و اما بعد،حال که شما توفیق خدمتگزاری مجدد به مردم را پیدا کردید بدانید که ما بسیجیان دانشجو این چهارسال با تلاشی دوچندان پیگیر تحقق وعده های شما هستیم.از وعده سالی 950هزار شغل گرفته تا سهولت امر ازدواج تا وعده خانه دار کردن یک میلیون نفر در سال و از وعده فقرزدایی تا مبارزه با فساد در درون ساختار دولت و بدانید که از هیچ یک از این وعده ها به سادگی 4 سال پیش نخواهیم گذشت.

ضمن اینکه در نظر گرفتن اولویت ها رانباید فراموش کرد که در صدر این اولویت ها باید توجه به روستاها و مناطق فقیر و قشرهای ضعیف و برخورد با فساد و آسیب های اجتماعی است.

فراموش نکنید که در تمام دنیا با پایان یافتن رقابت های انتخاباتی مرحله اقدام کردن به قول ها و وعده های نامزدها و پاسخگویی به مطالبات مردم آغاز می شود.

امیدواریم که با آغاز دوره ای جدید در انجام مسئولیت شما در چارچوب های قانونی به مطالبات حق مردم بپردازید و مانع از دور زدن قانون و حامی اصلی شفاف سازی امور در کشور باشید.و......

بسم الله آماده شوید برای عمل به وعده ها....

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: