آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: اگر پدران تروریسم کمی صدای ماشین جنگی خود را کم کنند یقینأ صدای شکسته شدن پایه های حکومت ستمگر آل خلیفه را خواهند شنید.
حمیدرضا کشاورز مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون، صحنه ی سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و دستگیری رهبر انقلاب این کشور به دست خاندانی خونخوار و سکوت مرگبار مجامع مدعی حقوق بشر را گویای تعریف حقوق بشر از دیدگاه غرب و رهروان آنها در منطقه ی خاورمیانه دانست و اظهار داشت: امروز ما شاهد آن هستیم که پدرخوانده های تروریسم دور هم جمع م یشوند و مرکز مبارزه ی با تروریسم ایجاد می کنند.
 
 وی افزود: این تروریست ها در حالی به این اقدامات وحشیانه دست می زنند که دم از حقوق بشر و دموکراسی می زنند.
 
 کشاورز گفت: طنز تلخ ماجرا جایی است که آنان ایران را که در هفته گذشته صحنه ی دموکراسی واقعی بود را کشوری غیردموکراتیک،  تروریست پرور و مخالف حقوق بشر معرفی می کنند.
 
این فعال دانشجویی تعرض به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم را نتیجه ی سکوت احمقانه در مقابل اعدام شیخ نمر عنوان کرد و تصریح کرد: آل خلیفه بداند لقمه ی بزرگی برداشته است لقمه ای که او را خفه خواهد کرد.
 
وی بیان داشت: اگر پدران تروریسم کمی صدای ماشین جنگی خود را کم کنند یقینأ صدای شکسته شدن پایه های حکومت ستمگر آل خلیفه را خواهند شنید.
 
کشاورز خاطرنشنان کرد: اشتباه راهبردی آل خلیفه در تعرض به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم راه را برای نابودی این خود هموار کرد و به زودی استعمار سیلی این خطای بزرگ متحد خود را خواهند خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: