گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به همت سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد.
مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور پرسنل ناحیه نورآباد ، مدیران و کارکنان ادارات شهرستان ممسنی در مسجد امام سجاد (ع) شهر نورآباد برگزار گردید.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ممسنی،سرهنگ دوم پاسدار امید نصیبی فرمانده سپاه ممسنی با گرامیداشت سالرزو حماسه فتح خرمشهر گفت : اگر امروز در فضای امن و راحت نفس می کشیم این افتخار را باید به حماسه آفرینه فتح خرمشهر  داد و ما به  ممسنی افتخار می کنیم  به خاطر حماسه آفرینی های رزمندگانش که محیطی امن و راحت را برایمان فراهم آوردند تا امروز فارغ از هواهای ناامنی و عدم امنیت مشارکت های حداکثری ایجاد و خلق حماسه در تبعیت از آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی افزود : امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به اتحاد ، همدلی و انسجام در تحقق تمدن اسلامی و پیشبرد دولت به سوی اهداف تمدن اسلامی و قطعا مجموعه های انقلابی در کنار دولت خدمتگزار در جهت دستیابی به این امر مهم تلاش خواهند کرد و خلق حماسه هایی مثل بزرگداشت فتح خرمشهر از جمله راهکارهایی است که هر روز بر تبعیت ازاین آرمان ها افزوده خواهد کرد .

در ادامه این حجت الاسلام والمسلمین محمد یعقوبی امام جمعه شهرستان ممسنی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و حماسه 29 اردیهشت 96 گفت :  ما در اصل 29 اردیبشهت را شکست حماسه ای ملت ما نشان دادن ه جهانیان ، هرکس که توی انتخابات شرکت کرده است رای به نظام و اسلام و جمهوری اسلامی داده است بنابراین در درجه اول همه شما با هر گرایشی پیروز میدان هستید و شکست واقعی را دشمنان نظام خورده اند .

وی با تبریک یه رئیس جمهور منتخب مردم افزود : نباید عرصه تبریک منجربه گله ، شکوه و چالش شود . اتفاقا کار رئیس جمهور منتخب بسیارسخت تراز قبل شده ،همه باید کمک کنند ،  همه  جناح ها و گروه ها  گرایش ها باید همکاری کنند .

یعقوبی تاکید کرد : حماسه زمانی اثر دارد که ما با هم باشیم ، اگر قرارباشد که برای همدیگر خط و نشان بکشیم این منطق ، منطق اسلامی و انسانی  نیست ، ما که مدعی مکتب قرآن و اهل بیت هستیم در این مکتب اهل بیت این چیزها معنی و مفهوم ندارد.

وی با اشاره حماسه سوم خرداد و بوجود آورندگان این حماسه بزرگ خاطر نشان کرد : حماسه سوم خرداد را چه کسی بوجود آورد ، چپ یا راست ؟ حماسه اگر می خواهد ماندگار باشد حماسه با ارزش طوریکه امام (ره) برای خرمشهر فرمود ما خاک فتح نکردیم بلکه فتح ارزش های اسلامی است .
در ادامه این مراسم سید اصغر موسوی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به تشریح حماسه سوم خرداد و نقش امام ، سپاه و بسیج   در خلق این حماسه ماندگار پرداخت .













پایان خبر /
نام:
ایمیل:
* نظر: