آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
بسیج دانشجویی دانشکده شهید باهنر شیراز خطاب به رئیس قوه قضائیه:
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به تخلفات انتخاباتی شد.
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به تخلفات انتخاباتی شد.

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
 
شهید مظلوم آیت الله بهشتی: دانشجو مؤذن جامعه است ، اگر مؤذن خواب بماند ، نماز امت قضا می گردد. 
 
حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی
رییس محترم قوه ی قضائیه جمهوری اسلامی ایران
 
باسلام و تحیات
      ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و با صلوات به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ادامه دهنده راهشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) و نیز شهداء گرانقدر، نظر به آنکه آرای مردم در هر انتخابات حق الناس بوده و تخلف در امر رای گیری باعث از بین رفتن اعتماد عمومی نسبت به نظام مقدس می گردد، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر شیراز، خواهان رسیدگی هر چه سریع تر به تخلفات صورت گرفته از ناحیه ی مسئولین اجرایی در امر انتخابات بوده و بدینوسیله حمایت کامل خود را از قوه قضائیه در برخورد با متخلفین به منظور تحقق دولت اسلامی اعلام می دارد.

در ضمن یاد آوری می گردد که هر گونه کوتاهی از سوی عوامل ذیربط در این امر مهم، خیانت به شهداء و مردم شهید پرور ایران اسلامی قلمداد می گردد که اهمال کنندگان در این زمینه می بایست در پیشگاه ملت شریف و خدای متعال پاسخگو باشند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: