آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کازرون:
جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کازرون گفت: وقتی دانشجوی منتقد احضار می شود باید نه تنها فاتحه آزادی بلکه فاتحه جوانمردی را در این دولت خواند.
زهرا میرزایی جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با بیان اینکه ما در دولتی به سر می بریم که آزادی از شعارهای اصلی آن بوده است، اظهار داشت: اما حال نه تنها شاهد آزادی در بیان و عمل نیستیم بلکه شاهد پرونده سازی علیه افراد منتقد دولت و حامیان دولت نیز می باشیم.
 
وی گفت: وقتی علیه دانشجویی که انتقاد طنزگونه ای به نامه یکی از اساتید حامی دولت به سرپرست این دانشگاه داشته پرونده سازی می کنند و به جرم انتشار عکس خصوصی و خانوادگی و مزاحمت در فضای مجازی به دادسرا فرا می خوانند باید دگر نه تنها فاتحه آزادی بلکه فاتحه جوانمردی را در این دولت خواند.
 
مسئول سابق خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با بیان اینکه هنوز چند روزی از انتخابات نگذشته بود که بیژن زنگنه با حرکتی گازانبری دستور برکناری همه مدیرانی که از رقبای حسن روحانی در انتخابات حمایت کرده بودند را صادر کرد و با این شروع همه چیز را برای مردم جامعه مشخص کردند و بازداشت این جوان دانشجو و هم دانشگاهیانش در طول این مدت هم، ادامه دهنده همین کار و کارهای قبلی شان در دولت گذشته است.
 
این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون یادآور شد: یادمان نرفته که دانشجوهایی که فقط از دولت انتقاد کرده را بی سواد خوانده و به جهنم حواله شان کردید و از آن ها گذشته به بازداشت این ها روی آورده اید.
 
میرزایی در پایان متکر شد: ما دانشجویان با قاطعیت اعلام می داریم که خواستار آزادی هرچه سریعتر و احترام با این دانشجوی کشورمان می باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: