کد خبر: ۱۰۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
حاجی پور:
حجت الاسلام عباس حاجی پور در جمع کارکنان سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز بیان داشت: در تاریخ ذهن بشر انقلابی با عظمتر و بزرگتر از انقلاب اسلامی وجود ندارد.
وی در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خداوند متعال گفت:انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فرد به رهبری حضرت امام خمینی (ره)بوجود آمد چرا که شعارها و اهداف های اولیه انقلاب با داشتن  ولایت فقیه ادامه دارد.
وی تصریح نمود:داشتن یک رهبر آگاه و بصیرحضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشام مقام معظم رهبری همچون چتری حمایتی بر کل جامعه می باشد که باعث رشد و ترقی تفکر اسلامی در سرتاسر جهان شده است.
وی خاطر نشان نمود: حضرت امام خمینی(ره)افق های انقلاب اسلامی را احیاء فرهنگ شیعی،ترویج قرآن،صدور انقلاب اسلامی و زمینه سازی جهت ظهور امام زمان (عج)دانسته است.
وی اذعان داشت: قطار انقلاب اسلامی به سوی اهداف در حال حرکت است و امروز انقلابی ماندن مهم می باشد و شاید این در این سرعت کم و یا زیادهای بوجود آید ولی همگان باید بدانند که حرکت هیچ وقت متوقف نخواهد شد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت حضرت امام(ره)به جنایت های عربستان صعودی در منطقه اشاره نمود و افزود:امروز کشور عربستان و حکومت آل سعود بوجود آمدن بیداری اسلامی در منطقه را خطری برای نابودی خود تلقی می کند که مرتکب چنین جنایت های بزرگی در منطقه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: