کد خبر: ۱۰۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز :
سرهنگ سید حسین حسینی در نشست مودت فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان گفت : تا زمانی که آحاد مردم در حفظ و حراست از انقلاب در صحنه باشند ، هیچ گزندی از سوی دشمنان به نظام نخواهد رسید.
نشست مودت فرماندهان و بسیجیان  پایگاه های مقاومت  سپاه  حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز  و با حضور و سخنرانی فرمانده ناحیه همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

کسب آمادگی لازم جهت ورود به شب های قدر

سرهنگ سید حسین حسینی  در ابتدا ضمن خوشامد گویی به فرماندهان پایگاه ها و خانواده های آنان و بسیجیان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت : با توجه به اینکه که در ایام بزرگ و حساس مهمانی حضرت حق قرار داریم باید بتوانیم فضیلت های این ماه گرانقدر را درک و آمادگی لازم جهت ورود به شب های قدر و سایر مراحل زندگی شخصی و اجتماعی داشته باشیم را کسب نمائیم.


وی هدف از برگزاری این جلسه را انس ، الفت و مودت فرماندهان و بسیجیان دانست و افزود : تشکر و قدردانی ویژه از تلاش ها و مجاهدت های فرماندهان و بسیجیان در عرصه های مختلف به ویژه تامین امنیت انتخابات و ایجاد شور و انگیزه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های  علت برگزاری این جلسه می باشد.

رای مردم به جمهوری اسلامی در انتخابات

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت : مردم با حضور خود در انتخابات ، به جمهوری اسلامی رای دادند و نقشه دشمنان اسلام برای عدم حضور مردم در انتخابات شکست خورد.


سرهنگ حسینی در ادامه صحبت هایش با تاکید بر حمایت از محرومان و انقلاب ، تصریح نمود : ما با قرارگرفتن در این مسیر ، تکلیف خود را شناخته و به آن عمل کردیم و خداوند نیز ما را یاری خواهد نمود در ضمن نباید اجازه دهیم که تلخی ها و شیرینی ها بر روی ما تاثیر بگذارد.

خطر تحریف انقلاب وجود دارد

وی افزود : نقشه راه ما برای آینده توجه به سخنان مقام معظم رهبری  در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره )  و حرکت در این مسیر می باشد.از آنجایی که دست هایی در کار است تا ذهن جوانان را از حقایق و آرمان های انقلاب اسلامی دور کند و خطر تحریف انقلاب نیز وجود دارد  ،وظیفه ی اصلی ما جلوگیری از تحریف و آشنا نمودن جوانان کشور با حقایق انقلاب می باشد .

باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را برای ما تغییر دهند.

وی با اشاره به شهادت هفده هزار از هموطنان توسط منافقین در دهه شصت ،گفت : دهه شصت ، یک دهه پر افتخار برای نظام و ملت ایران است و دشمن با شایعه پراکنی به نظام زد . باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را برای ما تغییر دهند.


فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود : تا زمانی که آحاد مردم برای حفظ و حراست از انقلاب در صحنه باشند ، هیچ گزندی از سوی دشمنان به نظام و انقلاب نخواهد رسید. باید شرایط حضور و نقش آفرینی جوانان در انقلاب و نظام فراهم نمائیم.

جذابیت های فردی و مبانی مسیر حضرت امام خمینی (ره)

سرهنگ حسینی در ادامه صحبت هایش با اشاره به جذابیت های فردی و مبانی مسیر حضرت امام خمینی (ره) گفت : صداقت در بیان ، ایمان و توکل به خدای متعال ، روحیه ایستادگی ،مستحکم و قوی بودن  از جذابیت های شخصی امام و «استقلال»، «آزادی»، «عدالت اجتماعی»، «عدالت اقتصادی» و «بیرون آمدن از چنبره‌ی سلطه‌ی آمریکا» از جمله مبانی مسیر  امام  بود.


وی  تصریح نمود : قدرت راهبردی در منطقه استحفاضی ، ابتکار عمل ، گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی از جمله ویژگی های یک فرمانده پایگاه موفق است.سرهنگ حسینی در پایان صحبت هایش گفت : دشمن به دنبال عدم موفقیت انقلاب بوده و همیشه در صدد وارد نمودن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی دشمنان این را باید بدانند که کشور در اوج امنیت می باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: