کد خبر: ۱۰۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم صبح امروز در جمع کارکنان ناحیه بیان اشت: امروز امنیت کشور مرهون جان برکفان نیروهای مسلح نظام می باشد.
وی در این مراسم ابتدا در گزارشی به برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه حضرت محمد رسول ا....(ص) شیراز در کلاس های نورمبین ،اخلاق،اخلاق و حفظ قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی سپس به حادثه تروریستی چند روز پیش در تهران پرداخت و بین نمود: در حادثه چند روز پیش در تهران اهمیت موضوع امنیت  و مبارزه با تروزیست برهمگان پیش از پیش روشن تر شد.
وی اذعان داشت:امروز کسی انکار نمی کند که حضور سپاه پاسداران در عراق و سوریه به عنوان خط اول مبارزه ما با دشمنان می باشد و به برکت خون پاک شهیدان حرم است که استکبار جهانی و دیگر کشورهای معاند درمنطقه روز به روز موقعیت خود را بیشتر در خطر می بینند.
وی در پایان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده را که با همدلی و وحدت در کنار کارکنان قرار گرفته است را به عنوان یکی از موفقت ترین رده در کشور در سال های اخیر دانست .

نام:
ایمیل:
* نظر: