کد خبر: ۱۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
چهاردهمین اردوی دانش‌آموزان منتخب عشایر کشور در مجتمع اردویی فرهنگی و کشوری شهید رجایی نیشابور با هدف تقویت هویت مذهبی و ملی دانش‌آموزان آغاز شد.
دانش آموزان  عشایر در نیشابور اردو زدند
به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از عرش نیوز : مدیرکل مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: این اردو با حضور یک هزار و ۳۰۰ نفر دانش‌آموز و مربی در دو گروه پسران از تا دهم و دختران از یازدهم تا پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود. 
عبدالرسول شکیبافر گفت: رویکرد اردو، قدردانی از دانش‌آموزان منتخب استان‌ها در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری و جشنواره‌ها است. 
شکیبافربا اشاره به حضور دانش‌آموزان اردو از ۲۱ استان کشور، گفت: حضور روحانیان برای مشاوره مذهبی، پاسخ به شبهات و تصحیح امر نماز، حضور مشاوران تحصیلی و تربیتی، جشنواره بازی‌های بومی و محلی در این اردو و جشنواره غذا از دیگر برنامه‌های این اردو است. 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای زیارت حضرت امام رضا(ع)، حرم‌شناسی و بازدید از موزه‌های آستان‌قدس به حرم مطهر مشرف می‌شوند، گفت: تقدیر از برگزیدگان قرآنی و برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان دانش‌آموز بخش دیگری از برنامه‌ها است. 
شکیبافر با اشاره به برپایی نمایشگاه موضوعی تصویری در ارتباط با امام راحل و مقام معظم رهبری، ولایت، نماز، حجاب آزادی‌خواهان و زنان، افزود: نمایشگاه‌های فرهنگ، صنایع دستی و دست ساخته‌های دانش‌آموزان در محوطه اردوگاه برپا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: