شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
فرمانده حوزه مقاومت بسيج ابوذر
فرمانده حوزه مقاومت بسيج ابوذر گفت: حوزه مقاومت بسیج ابوذر در محدوده استحفاظی خود از آمادگی کامل به منظور برقراری امنیت در شب‎های قدر برخوردار است.
به گزارش تنویر؛ ستوان یکم پاسدار حسین میرزایی فرمانده حوزه مقاومت بسيج ابوذر با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: طرح حفاظت از اماکن عمومی و مسکونی، مساجد و حسینیه‏ های این حوزه  در شب‎های قدر اجرا می‎شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسيج ابوذر خاطر نشان کرد: بسیجیان این حوزه با افزایش گشت های نظامی در شب‎های پر فیض قدر امنیت کامل را در مساجد، خیابان‎ها و معابر برقرار می‎کند.
میرزایی بیان کرد: حوزه مقاومت بسیج ابوذر از همه توان و امکانات لازم به منظور برقراری امنیت پایدار در شب‎های قدر ماه مبارک رمضان استفاده می‎کند.
وی ادامه داد: با توجه به حضور اقشار مختلف مردم در مراسم پر فیض احیای شب‎های قدر حوزه بسیج ابوذر تدابیر لازم را به منظور حفظ امنیت منازل مسکونی و خودروهای شخصی شهروندان شیرازی اتخاذ کرده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسيج ابوذر در بخش دیگری از سخنان خود از شب قدر به عنوان شبی بزرگ و سرنوشت‎ساز برای انسان یاد کرد.
وی اضافه کرد: در فضیلت شب قدر همین بس که ارزش آن با هزار ماه برابری می‎کند و در این شب درهای رحمت الهی به روی بندگان خداوند گشوده است.
این مقام مسوول به حضور گسترده شهروندان خرم‎آبادی در مراسم احیاء شب‎های قدر اشاره و تاکید کرد: حضور گسترده و حداکثری مومنان روزه‎دار این شهرستان خصوصا قشر جوان و نوجوان در مراسم پر فیض شب‎های قدر از دین باوری مردم این شهرستان حکایت دارد.
انتهای پیام./


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: