آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید گفت: وظیفه جنبش دانشجویی در قبال مسئله فلسطین این است که نگذاریم مسئله فلسطین نه بلکه مسئله فلسطین ها فراموش شود.
علیرضا محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید بیان داشت: روز جهانی قدس، روز اسلام و عرصه نمایش وحدت و اتحاد امت اسلامی و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمانهای فلسطین و قدس شریف است که در این روز مردم مومن با مشت های گره کرده، بر دشمن مسلمین، صهیونیست جنایتکار فریاد بر می آورند.

محمدی اظهار داشت: ملت شریف و همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در روز جهانی قدس ضمن اعلام برائت خود از استکبار جهانی و صهیونیست حمایت همه جانبه خود را نه تنها از مردم مظلوم فلسطین و یمن بلکه از تمامی مسلمانان اسیر یوق استکبار اعلام می دارد.

وی گفت: در این روز ملت ایران با شعار های خود که همچون دعا در دل هایشان است نابودی تمامی دشمنان اسلام علی الخصوص اسرائیل این غده سرطانی را از خداوند متعال مسئلت دارند.

وی در خصوص وظایف جنبش دانشجویی در خصوص مسئله فلسطین افزود: وظیفه جنبش دانشجویی در قبال مسئله فلسطین این است که نگذاریم مسئله فلسطین نه بلکه مسئله فلسطین ها فراموش شود. امام خمینی (ره)فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و جنبش های دانشجویی باید ضمن رساندن ندای مظلومیت فلسطین ها به گوش جهانیان همواره سعی کنند چهره واقعی این غده سرطانی را به دنیا نشناسانند.

وی خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی با جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین که به فرموده رهبرکبیر انقلاب مسئله اول جهان است و با شناساندن جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب میتواند هسته هایی را در سراسر جهان به حمایت از این مردم مظلوم تشکیل دهد.

وی تصریح کرد: باشد که روزی با عنایت خداوند متعال و حضرت بقیه الله الاعظم شاهد نابودی هرچه زودتر تمامی دشمنان اسلام از جمله داعش وهابی و شیطان بزرگ و علی‌الخصوص اسرائیل این سگ هار بی پروا که مسلمانان بی‌گناه را از دم تیغ می‌گذراند باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: