شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
به همت مسئول تعلیم تربیت سپاه زرقان
به گزارش تنویر زرقان حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زمانی در ضیافت افطاری سه شنبه شب مورخه 30/3/96 در مرکز جامع سلامت ضیغمی از تلاشهای مستمر و بی وقفه دکتر امینه دادور ریاست محترم شبکه بهداشت زرقان تقدیر کرد.
در ضیافت افطاری سه شنبه شب که به همت ریاست محترم شبکه بهداشت در مرکز جامع سلامت ضیغمی با حضور پرسنل بیمارستان-شبکه بهداشت و مرکز جامع سلامت به صورت خانوادگی در محوطه بیرونی مرکز سلامت برقرار شد حجت الاسلام علیرضا زمانی خدمات دهی در حوزه سلامت و درمان در بخش زرقان رامدیون تلاشها و پیگیری های بی وقفه ریاست شبکه بهداشت دانست و گفت: امروز در زرقان شاهد پیشرفتهای چشمگیری در خدمات رسانی به همشهریان زرقانی از ناحیه بیمارستان امام حسن عسگری (ع) و مرکز جامع سلامت ضیغمی هستیم که تلاشهای سرکار خانم دکتر امینه دادور در تحقق و خدمت رسانی به بیماران بر کسی پوشیده نیست.
علیرضا زمانی معاون تعلیم و تربیت سپاه زرقان افزود: توافقات خوب و مطلوبی میان سپاه و بیمارستان نیز در مناسبتهای مختلف مانند هفته بسیج و در انجام رزمایشات و در حوزه مشاوره با معاونت فرهنگی سپاه برقرار است که تمامی این اتفاقات خوب برخواسته از مدیریت جهادی و قاطع دکتر امینه دادور به عنوان یک مدیر و مسئول مؤمن و انقلابی در زرقان می باشد.
در پایان مسئول محترم معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان لوح سپاس و تقدیر ریاست محترم دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را تقدیم به دکتر امینه دادور  و جناب آقای مجتبی دارابی کرد و توفیقات روز افزون برای ایشان و سایر همکارانشان از درگاه خداوند متعال مسئلت داشت.
دکتر امینه دادور نیز از حسن ظن و توجه حجت الاسلام علیرضا زمانی به مجموعه شبکه بهداشت در اقامه نماز جماعت- راند فرهنگی- خدمات مشاوره- پاسخ به سؤالات ارباب رجوع و تبلیغ چهره به چهره و برپایی مراسمات مقطعی در بیمارستان تقدیر و از عملکرد دوساله ایشان ابراز خرسندی کرد.
گفتنی است اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زمانی با حضور مسئولین و پرسنل سه مجموعه شبکه بهداشت-بیمارستان امام حسن عسگری (ع) ومرکز جامع سلامت ضیغمی اقامه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: