آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون گفت: فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمانان است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون حضور گسترده و با شکوه مردم در روز قدس را دارای دو پیام در ابعاد خارجی و داخلی دانست و توضیح داد: در بعد خارجی مردم ایران و سایر کشور هایی که در این روز مقدس راهپیمایی می کنند به نوعی جامعه جهانی را به اتحاد بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی تشویق می کنند و همچنین با این حرکت موجبات رسوایی هرچه بیشتر اسرائیل غاصب را فراهم می آورند.

محمدعلی عطایی افزود: در بعد داخلی نیز پیام این راهپیمایی عظیم عبارت است از اتحاد یک پارچه مردم در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه و همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین.


وی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله ی فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می دانند یعنی نباید فرع و اصل خلط شود. در واقع مسئله این است که اگر فتنه ای به نام تکفیری گری در جهان اسلام رخ می دهد تا مسلمانان را به جان هم بیندازد و ضعیف کند، ریشه ایش را باید در صهیونیست و نظام سلطه جستجو کرد و هدف آن است که هم فلسطین هم همه ی بلاد اسلامی در تصرف نظام سلطه در آید و لذا فلسطین خط مقدم اصلی مبارزه است.

عطایی بیان داشت: ما وظیفه داریم این مسئله را به خوبی تبیین کنیم و از روشنگری در این خصوص نیز غافل نشویم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم شکل گیری یک نوع همکاری و هماهنگی مابین دانشجویان و جوانان جهان اسلام با هم است که این خود می تواند موجبات اتحاد هرچه بیشتر مسلمین در برابر رژیم صهیونیستی را فراهم آورد و تقویت هسته های مقاومت را در پی داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: