آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در بیانیه دعوت مردم به راهپیمایی روز قدس:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس جهت دعوت مردم به حضور راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس جهت دعوت مردم به حضور راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روزيست كه بايد به همه ابرقدرتها هشدار بدهيم كه اسلام ديگر تحت سيطره شما و عمال خبيث شما واقع نخواهد شد. ( امام خمینی ره )


ایران اسلامی سرزمینی است که در طول تاریخ چند هزار ساله خود مهد آغاز بسیاری از حرکت های بزرگ و تاثیر گذار در سطح جهان بوده است. طلوع دوباره خورشید علوی در بهمن 57 به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بارز ترین این اتفاق ها می باشد. طلوعی که نه تنها تمام معادلات طراحی شده برای مستضعفین توسط نظام سلطه را بی اثر کرد، بلکه مبنای محاسبات را نیز به کلی دگرگون کرد و تحیّر تحلیلگران جهانی را حاصل نمود. طلوعی که گذشت هر ثانیه از آن، جهان را یک ثانیه به سمت نابودی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی به پیش می برد. طلوعی که رعشه بر جسم و جان مدعیان نظم نوین جهانی انداخته است و قیام ذوالفقار هایش آرامش را از این گرگ صفتان ربوده است. طلوعی که جان دوباره بر پیکر نیمه جان مبارزان و مجاهدان جبهه حق دمیده است. طلوعی که دگربار مسلمین را به سوی تشکیل جبهه ای متحد بر علیه استکبار رهبری می کند. طلوعی که شکست امروز تمام نقشه های غربی، عبری و عربی را در سوریه و عراق رقم زده است.طلوعی که بیش از پنج سال است به دنیا ثابت کرده که دیگر در این منطقه آنان تعیین نمی کنند چه کس ماندنی و چه کس رفتنی است. بلکه این، سلیمان های سپاه اسلام اند؛ که گرای رفتنی ها را به حاجی زاده هایش می دهند.

و این پایان راه و کار فرزندان آتش به اختیار امام روح ا... (ره) نیست. بلکه سربازان ایرانی، لبنانی، عراقی، سوری، افغانی، پاکستانی، یمنی ،بحرینی و... امام خامنه ای (مدظله) در مسیر به احتزاز در آوردن پرچم مقدس اسلام بر فراز مسجد الاقصی در حال مبارزه و حرکت اند. و به صراحت اعلام می کنیم؛ چکیده تمام آرمان خواهی مان در مسئله فلسطین، نابودی کامل رژیم صهیونیستی می باشد و تا دست نیافتن به آن، از پای نخواهیم نشست.

راهپیمایی هرساله روز قدس وعدگاه ما برای بیعت دوباره با آن یار سفر کرده و جانشین خلفش در مسیر عهدی که بسته ایم و اعلام آمادگی خود به تمام مستضعفان جهان در مسیر یاریشان می باشد.

لذا امسال نیز همانند سال های گذشته بنابر رسالت انقلابی مان در این فصیلت شرکت خواهیم کرد و از عموم مردم انقلابی و روزه دار ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس و ارسال پیام ظلم ستیزی به قدس اشغالی، دعوت به عمل می آوریم.

 والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: