شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
سازمان بسیج حقوق دانان فارس:
سازمان بسیج حقوق دانان طی بیانیه ضمن دعوت از مردم استان فارس جهت تجدید میثاق با آرمان‌های بلند قدس شریف، نوشت: نابودی دشمن مشترک یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی همچنان اولویت اول امت اسلامی است.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ سازمان بسیج حقوق دانان طی بیانیه ضمن دعوت از مردم استان فارس جهت تجدید میثاق با آرمان‌های بلند قدس شریف، نوشت: جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهند داد که نابودی دشمن مشترک یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی همچنان اولویت اول امت اسلامی است.

 

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است. ( رهبر معظم انقلاب اسلامی)  

 

 

۱۶ مرداد سال ۵۸، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، در حالی که کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

 

 

امروز رویای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته است و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان اسلام تمکین و تحقق راهبرد "فلسطین از بحر تا نهر"، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک رفراندوم فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور با اراده خود آنان است.

 

 

به‌رغم توطئه‌چینی‌ها و سناریوپردازی‌های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ به فضل الهی هر سال شاهد گسترش ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف و برائت از رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی پلید و ضد بشری آن هستیم.

 

 

جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهند داد که نابودی دشمن مشترک یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی همچنان اولویت اول امت اسلامی است و هر گونه تلاش و طراحی از جمله سازش و عادی‌سازی روابط با اسرائیل غاصل و کودک‌کش محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار رفته و با حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی عزم و اراده خود را در تسریع تحقق پیش‌بینی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز در محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه تا ۲۵ سال دیگر-که دو سال آن گذشته است- نشان خواهند داد.

 

 

دراین راستا سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس از مردم غیور و همیشه در صحنه ی استان فارس به ویژه حقوق دانان این استان دعوت به عمل می آورد جهت تجدید میثاق با آرمان‌های بلند قدس شریف در راهپیمایی روز قدس  به صورت یکپارچه حضور پیدا کنند و با فریاد های استکبار ستیز خود لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .


نام:
ایمیل:
* نظر: