يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
سرهنگ دوم پاسدار محمدجعفردوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، از برگزاری دوره آموزشی تربیت استاد و مربی تربیتی نوجوان به مدت یک هفته در مسجد دانش آموزی شکرالله خان نوری با حضور اساتید مطرح کشوری از قم خبر داد.
وی ادامه داد: آنچه که ما از بررسی ها در کار تربیتی و فعالیت های مسجدی نتیجه گرفتیم، عمده بار کار تربیتی بر روی دوش سرگروه ها و در واقع مربیان تربیتی هست و هر جا حلقه ای قوتّ داشته، هرجا کار تربیتی به معنای واقعی کلمه انجام شده است، سرگروه ما، مربی ما به معنای واقعی کلمه احاطه خوبی به مسائل کار تربیتی داشته  و هرجا در حوزه کار تربیتی ضعف و اشکالاتی داشتیم مربوط به همین موضوع می شود.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) خاطر نشان کرد: در همین راستا برنامه ای تدارک دیده شده است و به مدت یک هفته سرگروه های دارای زمینه کار تربیتی در  مساجد که قبلا شناسایی شده اند و خود علاقمند به این حوزه هستند به مدت یک هفته در مسجد دانش آموزی شکرالله خان نوری گرد هم آمده و دوره ای را با حضور اساتید مطرح کشوری از قم برگزار می نمایند .
وی افزود: به امید خدا در برنامه های تربیت مربی و استاد که دنبال می کنیم ، بتوانیم در آینده نه چندان دور در حوزه کار تربیتی به لحاظ اساتید و مربیان بی نیاز شده و خود بتوانیم دوره هارا با تکیه بر اساتید شیرازی برگزار کنیم.
سرهنگ دوستدار در پایان اشاره کرد :تلاش همکاران در تعلیم و تربیت ناحیه این هست که در پایان دوره دریچه های جدیدی بر روی شرکت کنندگان در دوره گشوده شود و به امید پروردگار بتوانیم کیفیت بخشیدن و تقویت حلقات تربیتی صالحین را داشته باشیم. این دوره از 96/04/09 به مدت یک هفته در مسجد شکرالله خان نوری شیراز در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: