آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: مبارزه برای دانش آموختگان مکتب عاشورا پایانی ندارد و دفاع از مظلوم و بالاخص دفاع از اسلام عزیز مرز و جغرافیا نمی شناسد چرا که ما به دنبال مجد و عظمت اسلام هستیم.
علی ریاحی مسئول بررسی و تحلیل بسیج  دانشجویی دانشگاه شیراز بیان داشت: شهادت اوج افتخار و سربلندی جوانان مکتب عاشورا است، شهادتی که در راه عزت اهل بیت رسول الله صلي الله عليه وآله باشد به یقین از عسل شيرين تر است. دعای عاشقان حسینی همیشه این بوده و خواهد بود که خدایا مرگ ما را شهادت در راه خودت و اهل بیت رسولت مقدر فرما.

وی افزود:  امام شهدا(ره) فرمود که «راه و رسم شهادت كور شدنى نيست» و البته که درب باغ شهادت هنوز باز است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی فرزندان خمینی(ره) ازعاشورا نشأت گرفته و عاشورا شعله‌ای در دلها روشن نموده است که عده‌ای ذلیل هرگز نخواهند توانست آن را خاموش نمایند.
 
وی تصریح کرد: مگر می‌شود حرم اهل بیت تهدید شود و شیعه علی(ع) سکوت نماید؟! مگرمی‌شود حرم ام‌المصائب زینب(س) تهدید شود و عاشقان ابوالفضل(ع) فقط نظاره نمایند؟ مگرمی‌شود حرم دُردانه سه‌ساله حسین تهدید شود و سپاهیان کفر بخواهند بار دیگر داستان اسارت و اهانت را تکرار کنند و از غضب علی اکبرهای دوران در امان بمانند؟!
 
وی گفت: سالها و قرنهاست که عاشقان حسین عليه السلام و اهل بیتش بر سینه می زنند و مویه مي کنند حال چگونه می‌توان آرام نشست تا رجاله هاي داعش و النصره با پولهای آل‌سعود و حکّام نوکر صفت و مفتخور عرب منطقه و با حمایت آمریکا و اسرائیل به روي دوستداران آل الله سلاح بکشند و تهدید کنند هيهات که "بار دیگر سیده زینب سلام الله عليها را به اسارت گیرند!" و ما فقط ساکت و نظاره‌گر باشیم؟
 
وی ابراز داشت: بار دیگر مختارهای دوران قیام کرده‌اند، قیامی که قرار است عذاب اليمي برای تکفیریها باشد، دلاوران و عاشقان اهل بیت در سوریه قدرت خود را به سپاهیان کفر نشان دادند.
 
وی افزود: این بار داستان فرق دارد مگر عاشورائیان و عاشقان شهادت خواهند گذاشت تا به حریم آل الله جسارت شود، این بار نیز دلاوران ایرانی و شیر مردان تیپ فاطمیون و زینبیون می‌روند تا با ندای "یالثارات الحسین(ع) " از سفاکان داعش و وهابیت و تکفیری‌ها انتقام بگیرند.
 
وی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) گفت: مبارزه برای دانش آموختگان مکتب عاشورا پایانی ندارد و دفاع از مظلوم و بالاخص دفاع از اسلام عزیز مرز و جغرافیا نمی شناسد چرا که ما به دنبال مجد و عظمت اسلام هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار پایانی ندارد و تا زمانی که استکبار هست مبارزه هم هست و این را امروز در سوریه و عراق جوانان عاشق شهادت به خوبی درک کرده و عرصه را بر جریانات تکفیری تنگ کرده‌اند.
 
وی گفت: امروز دانش آموختگان مکتب روح الله در مبارزه با تکفیریهای تروریست در عراق و سوریه به خود ذره‌ای تردید راه نداده‌اند و با این اجیرشدگان سران مفت خور آل سعود و نوچه‌های آمریکا و اسرائیل در نبردي جانانه و سختند.
 
وی ابراز داشت: ما در کنارمظلومان عالم خواهیم ایستاد، ما در ميان محور مقاومت در مقابل زورگویان عالم جهاد خواهیم کرد، چرا که این آرمان ماست و پیرجماران فرمودند که در سياست خارجى و بين الملل اسلامى‌مان بارها اعلام نموده‌ايم كه درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و كم كردن سلطه جهانخواران بوده و هستيم. حال اگر نوكران امريكا نام اين سياست را توسعه طلبى و تفكر تشكيل امپراتورى بزرگ مى گذارند، از آن باكى نداريم و استقبال مى كنيم.»
 
وی عنوان کرد: در سوریه شعارهايی دل ها را می لرزاند، ذکر یاعلی(ع) و یا زهرا(س) حماسه‌ای در دل عاشقان ایجاد می‌کند و به دشمنان این پیام را می دهد که این سپاه عاشق شهادت است و سپاهی که شهادت را افتخار می داند در برابر اجیر شدگان کوتاه نخواهد آمد وشکست نخواهد داشت.
 
وی افزود: هنوز نام عباس بر دل سپاه یزیدیان لرزه می‌اندازد، هنوز نام علی عليه السلام بر آتش کینه سلف بنی امیه می‌افزاید، هنوز نام حسین عليه السلام وحشت در دل رجاله هاي شام ایجاد می کند، سپاهیان یزیدی این بار نیز به طمع ملک شامات و عراق به فکر حمله به خیام اهل بیت افتاده‌اند، امروز نیز سپاهیان عبیدالله در عراق و شام، آب را بر عاشقان حسین بسته‌اند، امروز نیز زینب(س) رسوا کننده جنایات یزیدیان است.
 
وی گفت: اما این بار جوانان شیعه نخواهند گذاشت که هيج قدم منحوسي به حريم حضرت زینب، پاگذارد و کار از کار بگذرد و بار دیگر سفیر کربلا به اسارت رود، امروز ندای "کُلنا عباسک یا زینب" رعشه بر دل سیاه دار و دسته هاي تکفیری افکنده است.
 
وی بیان داشت: دفاع از حرم پلی و بابی براي لبیک به آرمان‌های امام(ره) است که فرمود جنگ ما جنگ عقیده است و مرز و جغرافیا نمی‌شناسد، نام "مدافعان حرم " یعنی ایجاد شور در دل عاشقان شهادت و واهمه در دل دشمنان شیعه و اسلام حقیقی. این باور در سربازان مفتخر به مدال «مدافع حرم»بر مبنای گفته امام (ره) وجود دارد که ما غير از خدا كسى را نداريم و اگر هزار بار قطعه قطعه شويم، دست از مبارزه با ظالم بر نمى داريم؛ و بر این مبنا و اعتقاد است که مدافعان حرم جانانه در پیکار با تکفیری های بی صفت هستند. امروز جوانان دیارمان در کنار دیگر دلاوران جبهه مقاومت اسلامی، با نثار جان خود سپاه کفر را عقب می رانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باز در سوریه دلاوریهای شهدای ما و پیکرهای باز کشته آنان رسوا کننده یزیدیان زمان و باعث ذلت و فرار آنان از حریم آل الله شده است..

وی بیان داشت: امروز در ایران اسلامی در جای جای آن خیل عظیمی از عاشقان و مدافعان حرم هستند که چشم انتظار اجازه و فراخوان هستند تا کار تکفیریها و داعشی ها و حامیان آنان را یکسره نمایند و شهادت دلاور مردان شهادت طلب از ایران اسلامی در سوریه سند افتخار و عزت ماست.
نام:
ایمیل:
* نظر: