يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
فرمانده حوزه 6 ابوذر در جلسه شورای حوزه
میرزایی گفت: اصلی ترین نیاز منطقه محبت به مردم است و بسیجیان میبایست با صحه صدر این محبت و مهرورزی را در محله های خود افزایش دهند.
به گزارش تنویر؛ ستوان یکم پاسدار حسین میرزایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 6 ابوذرسپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در اولین جلسه شورای حوزه در سال 96 ضمن معرفی برخی اعضای جدید گفت: جهت تقویت حوزه 6 ابوذر برآن شدیم تا با معرفی نیروهای کارآمد در ضمینه های مختلف شاهد پیشرفت محله و منطقه باشیم لذا در این راستا آقایان لنکرانی، حیدریان و کوهی به ترتیب به سمت های سرپرست بازرسی، مسوول امر به معروف و نهی از منکر و مسوول فضای مجازی و شباب حوزه منصوب شده اند.

فرمانده حوزه 6 ابوذر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز ضمن اهمیت شمردن همه قسمت های حوزه ابراز داشت: سرپرست بازرسی می بایست در بررسی و نحوه حضور اعضای حوزه نظارت دقیق داشته باشد تا با ورود بسیجیان به حوزه هیچ گونه خللی در کار آنان نباشد.

پیشگیری از آسیب های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر
میرزایی امربه معروف و نهی از منکر را ضرروت جامعه امروز دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر  در محدوده حوزه 6 ابوذر بسیار ضرورت دارد زیرا با یک امر به معروف و نهی از منکر می توان از بوجود آمدن بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

وی ضمن اهمیت شمردن فضای مجازی اظهار داشت: امروزه جنگ سخت و تن به تن به یک جنگ نرم و به دور از دیدن افراد تبدیل شده است که امید است با تجربه کافی این فضای غبار آلود را به فضای امن برای خود و خانواده تبدیل کنیم.

بسیجیان محبت و مهرورزی را گسترش دهند / معرفی اعضای جدید حوزه / افراد توانمند شناسایی و معرفی شوند

میرزایی ادامه داد: خوشبختانه در بحث آسیب های اجتماعی در منطقه برنامه های خوبی صورت گرفته است که نیاز به بازخورد رسانه ای دارد لذا پیشنهاد میشود با ایجاد کمپین بتوان مسائل و مشکلات منطقه با اطلاع رسانی سریع و به موقع حل شود زیرا شاهد آن بودیم که اگر شخصی به اداره‌ای مراجعه میکرد و خواستار پیگیری مشکلی در منطقه میشد متاسفانه با درگیر شدن در کاغذ بازی های اداری شاهد لوث شدن آن مشکل در منطقه میشدیم اما انعکاس همین مشکل در فضای مجازی می تواند واکنش به موقع و سریع برخی مسوولان دلسوز در جهت رفع آن مشکل را شاهد باشیم.

وی به اعضای شورا پیشنهاد کرد در جهت تقویت جایگاه خود، افراد توانمند را در قسمت های خود شناسایی نمایند تا کارهای خود را به صورت کیفی برگزار نمایند.

این فرمانده به حضور مسوولان در محله اشاره کرد و ابراز داشت: حضور مسوولان در مناطق حوزه 6 ابوذر نویدبخش راه گشای مشکلات است که این امر با همکاری یاوران منطقه تحقق می یابد.

میرزایی ادامه داد: اصلی ترین نیاز منطقه محبت  به مردم است و بسیجیان میبایست با صحه صدر این محبت و مهرورزی را در محله های خود افزایش دهند.

کار فرهنگی و ورزشی در کنار عملیات اجرایی شود
لنگرانی مسوول بازرسی حوزه 6 ابوذر گفت: گزارش گیری از حوزه ها به صورت جدی در دستور کار می باشد لذا میبایست علاوه بر کار عملیاتی کار فرهنگی و ورزشی در محلات صورت گرفته شود.

وی ادامه داد: نیاز است اعضای حوزه جهت پاسخگویی به بسیجیان در روزهای هفته حضور خود را در حوزه مشخص نماییند تا بسیجیان در همان روزها جهت بررسی مشکلات خود حضور یابند.

بسیجیان محبت و مهرورزی را گسترش دهند / معرفی اعضای جدید حوزه / افراد توانمند شناسایی و معرفی شوند

اهمیت مسئله آموزش از عملیات مهمتر است
رنجبر مسوول عملیات نیز با اهمیت شمردن مسئله آموزش تاکید کرد: عملیات فقط به یک شب گشت و ایست وبازرسی خلاصه نمیشود بلکه نیاز است اعضا و زیرمجموعه های عملیات به صورت فرهنگی کار کنند که این امر مستلزم آموزش است.

وی ادامه داد: پایگاه ها می بایست از حضور لیستی جدا شود و حضور فیزیکی هم داشته باشند لذا اگر به دنبال تغییر در روند اجرایی هستیم باید کار دوستی و رفاقتی، اغذ بازی های اداری کنار گذاشته شود و به صورت عملی در صحنه حضور یابیم.

رنجبر در پایان پیشنهاد داد: آموزش نظامی، اطلاعات و... در پایگاه های تحت تابعه حوزه شکل بگیرد تا شاهد حضور کیفی در برنامه های مناسبتی باشیم.

بسیجیان محبت و مهرورزی را گسترش دهند / معرفی اعضای جدید حوزه / افراد توانمند شناسایی و معرفی شوند

جلسات در پایگاه‌های غیر فعال برگزار شود
حیدریان مسوول امر به معروف و نهی از منکر حوزه 6 ابوذر نیز در این جلسه ضمن ارشاد و بازگویی برخی منکرات منطقه، پیشنهاد داد: برگزاری جلسات حوزه در مساجد و پایگاه های غیرفعال و مناطق معضل خیز حوزه برگزار شود تا ضمن برگزاری مانور حضور بتوان آن پایگاه را فعال نمود.

همه پایگاه‌ها به شبکه شباب متصل شوند
رضا کوهی شوریجه مسوول فضای مجازی و شباب حوزه 6 ابوذر نیز ضمن اهمیت شمردن فضای مجازی در جامعه کنونی ابراز داشت: امروزه در جنگی قرار داریم به نام جنگ نرم که فشنگ های آن نامعلوم است و در حقیقت جنگ از فضای واقعی به فضای مجازی کشیده شده است.

وی اظهار داشت: فضای مجازی بر سبک زندگی، نحوه و روش زندگی کردن ما شامل طرز تفکرات، نوع رفتارها در حالات مختلف، عادات غذایی و عادات تفریحی اثر گذاشته است لذا می طلبد بسیجیان هوشیار در این ضمینه جهت بمباران فکری و رسانه‌ای وارد صحنه شوند.

کوهی شوریجه به راه اندازی شبکه شباب در پایگاه ها تاکید کرد و گفت: در حوزه 6 ابوذر شاهد اجرای برنامه های متعدد با کیفیت خوب هستیم اما به دلیل نداشتن شبکه اطلاع رسانی این عملکرد ها به چشم نیامده است لذا می طلبد همه پایگاه ها در بستر امن شبکه داخلی به نام شباب متصل شوند و به ارائه گزارش برنامه های خود بپردازند.

انتهای پیام./


نام:
ایمیل:
* نظر: