آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: آرمان خواهی، انقلابی گری، عدالت طلبی، تبیین، مطالبه گری از مسئولان، مواجهه تخصصی با مسائل و خدمترسانی به مردم از اولویت های اصلی بسیج دانشجویی است.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه عمر خدمتی در بسیج معمولا کوتاه است اظهار داشت: موضوع مهم و ارزشمند، تلاش بی قفه در هنگام مسئولیت و استفاده از لحظه هایی است که در انقلاب اسلامی مسئولیت داریم.

وی حضور در بسیج را یک موهبت و نعمت الهی برشمرد و با تاکید بر قدرشناسی نسبت به این موضوع مهم افزود: براساس ضرورت دینی و انقلابی در مجموعه بسیج گردهم جمع شده ایم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس حضور فعال و موثر در فضای مجازی را یکی از ضرورت های امروز جریان انقلابی عنوان و خاطرنشان کرد: با منطق و عقلانیت در فضای مجازی باید از انقلاب اسلامی ددفاع کرد.

قزل سفلی با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی اضافه کرد: تبیین، مطالبه گری و خدمت کلیدواژه های مهمی است که باید به عنوان اولویت اصلی بسیج دانشجویی به آن ها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه پرچمداری فعالیت های جنبشی بسج دانشجویی در کشور از دانشگاه شیراز مورد انتظار است گفت: آرمان خواهی، انقلابی گری، عدالت طلبی و مواجهه تخصصی با مسائل در حوزه های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... از محورهای فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه شیراز باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر معرفی این تشکل به افکار عمومی به عنوان یک تشکل علمی و اجتماعی بیان کرد: شورایی با خرد جمعی عمل کردن در بسیج دانشجویی، نگاه حداکثری در جذب دانشجویان به بسیج، تقویت مباحث تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی، تشکیلاتی، هویت بخشی به فعالیت پایگاه ها و خوابگاه های دانشجویی و... از جمله انتظاراتی است که بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز باید به آن بپردازد.

قزل سفلی ادامه داد: تعامل موثر و سازنده با مسئولان دانشگاه در سطوح مختلف و تشکل های دانشجویی، بهره گیری از ظرفیت اساتید انقلابی و ارزشی، حاکمیت نگاه تربیتی و تکلیفی در اجرای برنامه ها، پرداختن به آسیب های اجتماعی در خوابگاه های دانشجویی و مناطق محروم و حاشیه شهر شیراز، ایجاد بستر آزاداندیشی و تضارب آرا و افکار در دانشگاه، سایر انتظارات از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز است.

وی تصریح کرد: آرمان خواهی، انقلابی گری، عدالت طلبی، تبیین، مطالبه گری از مسئولان، مواجهه تخصصی با مسائل و خدمترسانی به مردم از اولویت های اصلی بسیج دانشجویی است.

در این جلسه از عارف درخشان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تجلیل و جواد خدادادی به عنوان مسئول جدید این تشکل دانشجویی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: