آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کوچک زاده نماینده سابق تهران در مجلس:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی علت های موفقیت دشمن را غفلت و غرور دانشجویان دانست و گفت: امام (ره) فرمودند جوانی که به موسیقی عادت کرد دیگر کاری ندارد چه کسی نفتش را می برد و حداکثر می تواند یک شعر بگوید که در این برهه از زمان حتی اشعار حافظ را به معشوق های دنیوی خود ربط می دهیم.
دکتر مهدی کوچک زاده،نماینده مردم تهران در دوره هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان بسیجی دوره خط امام استانی فارس ضمن بیان اینکه صحیفه امام را موضوعی بخوانید و مطالعه کنید ،بیان کرد:اگر عصاره همه مطالب امام (ره) را بگیریم و بخواهیم یک حرف را انتخاب کنیم آن حرف برای خدا کار کردن است.

کوچک زاده اظهار داشت: برای خدا کارکردن، به مردم دروغ گفتن و از امام حسین (ع) درس مذاکره گرفتن نیست و قاعده ملموس برای ما قاعده علت و معلول است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:قاعده علت و معلولی که برای ما ملموس است مادی است ولی اگر به این باور برسیم که به جز این مادیات چیزی دیگر وجود دارد این قاعده برای ما دیگر ملموس نخواهد بود.

وی پیروزی امام (ره) بر حکومت 2500 ساله را منوط به قیام برای خدا دانست و در ادامه خاطرنشان کرد: باید به حرف های امام فکر کنیم ، گفته های امام یک حقایقی است که برای ما روشن نسیت و این ها مراتب ایمان است.

کوچک زاده علت های موفقیت دشمن را غفلت و غرور دانشجویان دانست و در ادامه تصریح کرد: امام (ره) فرمودند جوانی که به موسیقی عادت کرد دیگر کاری ندارد چه کسی نفتش را می برد و حداکثر می تواند یک شعر بگوید که در این برهه از زمان حتی اشعار حافظ را به معشوق های دنیوی خود ربط می دهیم.

وی گفت: شهامت یا پیروزی و مذاکره دو تفکری است که یکی با ایمان به خدا و دیگری بی ایمان است و ما هم صلح امام حسنی را که امام حسن انجام دهد و هم قیام حسینی را قبول داریم.

کوچک زاده علت شکست ها را منوط به رفتار غیرخدایی برشمرد و در ادامه بیان کرد: اولین لازمه کار سیاسی ترس از خدا است و اگر حرف حق زدید حتی زندان هم شیرین خواهد شد اما ما کار را برای دل خودمان انجام می دهیم نه برای خدا و علت این کار خودخواهی است.

وی در پایان با بیان اینکه برای منافع حزب خود حق و ناحق می کنیم، اذغان داشت: بعضی از سایت ها به اسم اطلاع رسانی مرکز گمراهی شده و به همه چیز می شود نقد کرد جز روزنامه نگارها و سایت ها.
نام:
ایمیل:
* نظر: