يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
سرهنگ دوستدار در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: تنها راه حل مشکلات اجتماعی و فساد های گوناگون در جامعه از جمله مواد مخدر احیای مساجد می باشد.
محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، در گفت و گو با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به فعالیت های این ناحیه در رابطه با مبحث اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح مسجدما سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بهترین راه حل مشکلات و آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر می باشد.
وی با اشاره به مشکلات موجود در مساجد بیان کرد: اگر بخواهیم در حل آسیب های اجتماعی جامعه موفق باشیم ارکان مسجد یعنی امام جماعت، کانون فرهنگی، هیئت امنا، فرمانده پایگاه و خادم مسجد باید نگاهشان عوض شده و برای این مهم تمام تلاش خود را به کار گیرند که نیازمند همکاری همه ی نهاد ها می باشد.
در حاشیه این دیدار دکتر حیدری رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر درمصاحبه با خبرنگار ما نظر خود در مورد طرح مسجد ما را این چنین بیان کرد: از نظر ما معنویت درمانی یکی از راهکارهای اساسی در حوزه پیشگیری اعتیاد بوده و به عقیده من مردمی کردن حوزه مبارزه با مواد مخدر از مساجد شروع می شود که در طول تاریخ مساجد محور کارهای مردمی بوده است.
وی ادامه داد: انشاءالله با همکاری ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در امر احیای مساجد و استفاده از ظرفیت های مساجد در مبحث اجتماعی و مردمی کردن مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد با به کارگیری طرح مسجدما این ناحیه بتوانیم جامعه ای سالم و عاری از اعتیاد داشته باشیم.
در پایان سرهنگ دوستدار و دکتر حیدری از نحوه برگزاری دورتربیت مربی تربیتی نوجوان بازدید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: