آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
نیک منش
نیک منش
نیک منش فعال بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا درخصوص آتش به اختیار دست به قلم شده و دل نوشته ای نوشته است که متن این دل نوشته در زیر آمده است:

می دانی ! اگر امروز من در آرامش می نویسم و تو در آرامش می خوانی .
من و تو در آرامش می خوابیم و در سوریه هر شب تا صبح خانه ای با کل خانواده در خواب یک دنیا  آوار می شود.
من و تو در آرامش درس می خوانیم و کودک محصلی در سوریه تفنگ به دست می شود.
من و تو با خیال راحت هرجا بخواهیم می رویم و دست به کارهای مورد علاقه مان می زنیم و دخترانی در سوریه از ترس بی عفتی خودکشی می کنند.

من و تو .............
و عده ای در سوریه.............

از سر و صدای بچه های کم تجربه خانه نیست  بلکه همه از برکت حضور پدر دلسوز ایران است همان کسی که پدرانه گوشزد می کند ولی تنبیه نمی کند. برای اهل خانه  دعا می کند ولی نفرین نمی کند. هر جا حقی از او ضایع شود برای آرامش خانه سکوت می کند ولی اگر جایی کوچکترین گزندی متوجه هر یک از فرزندانش باشد چون دریایی می خروشد و می تازد بر دست متجاوزگران.

آری این چنین پدری داشتن افتخار آمیز است . دور و بر خانه را نگاه کن! کجا چنین پدرسخاوتمند و مهربانی را دیده ای!؟  

به آن سوی دریا ها نگاه کن انجا که هیچ پدری نیست تا مدیر خانه باشد و یتیم بچه های حرام زاده دور خود دیوار آهنی می کشند به امید بهبود وضع و روزگار پر هرج و مرج ویرانه ای که نامش را خانه گذاشته اند. یا اینکه از اتحاد بچه گانه شان خارج می شوند به این امید که بتوانند به وضع آشفته خانه شان سر و سامانی بدهند.

اینجا اما چراغ خانه به برکت حضور پدر روشن است و می درخشد چنان که انوار روشن گرانه اش تمام یتیم خانه های جهان را روشن و منور ساخته، نور بر حق این خانه چشم حرام زاده بچگان آن سوی آب را می زند.

آری این روزها پدری که به یک چشم همه فرزندانش را بنگرد و از محبت سرشارش شرمنده سازد، پدری که به جای دیوار کشیدن بی دلیل دور خانه آنقدر مدیریت داشته باشد که نه درها را ببندد و نه خانه را بی در و پیکر کند تا مورد تجاوز دیگران قرار گیرد  فقط یکی است : «آیت الله خامنه ای ، جانشین برحق پسر غائب از نظر حضرت زهرا (س)».

مواظب باشیم !

حق پدر بر فرزند را نکند فراموش کنیم.

حواسمان باشد که حق پدر بر فرزند واجب است!

همان طوری که حق فرزند بر پدر.!

اگر پدر با این حد بالای محبت به ما نظر دارد این بی انصافی است که به حرف هایش گوش نکنیم و بصیرت بی حد و بی نظیرش را بازیچه ی بازی های کودکانه خود بکنیم.

پدر این روزها همه مان را دعوت به آتش به اختیار شدن می کند. اختیاری از سر آگاهی و بصیرت

یاللعجب! این حق من بر پدر است؟ یا حق پدر برمن؟ نگاه سخاوتمندانه پدر تا آن حد است که حتی در مهم ترین مسائل خانه هم همه اهل خانه را شریک می سازد. گوش دلت را بسپار به نصایح پدر. حواسمان باشد پدر اگر حرفی می زند صلاح اهل خانه را حتما در نظر دارد. نکند گول یتیم های دور و بر را بخوریم ؟! نکند به محبت سرشار پدر دهن کجی کنیم !!

می پرسی چگونه ؟

پدر تو را می خواند

آتش را به آختیار خودت در بیاور وآگاهانه از تنها پدر حاضر و ظاهر در کل دنیا جانانه حمایت کن. گول حرام زاده یتیمکان دور و برت را نخوری آنها اگر می توانستند کار و اوضاع خودشان را درست می کردند.
 
بین خوبان جهان هیچ کسی  مثل تو نیست       پدرم هیچ زمان هیچ کسی  مثل تو نیست…
 
اندر این جامعه ای که جای مهدی خالیست

  پدر حق جهان سید علی خامنه ایست

فعال بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: