دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۳۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
همزمان با هفته حجاب و عفاف
به مناسبت هفته گرامیداشت حجاب و عفاف همایش سفیران حجاب و عفاف با حضور جمعی از بانوان کارمند ادارات سروستان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان خرامه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،به مناسبت هفته گرامیداشت حجاب و عفاف همایش سفیران حجاب و عفاف با حضور جمعی از بانوان کارمند ادارات سروستان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان خرامه برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام صباحی با اشاره به حادثه مسجد گوهر شاد بیان داشت:شهدای گوهرشاد و شهدای دفاع مقدس برای باقی ماندن چادر زنان ما وغیرت مردان ما شهید شدندتا اقتدار فرهنگی و عزت زنان ایرانی حفظ شود وظیفه تک تک ما به عنوان یک انسان بصیر در عرصه جنگ فرهنگی و جنگ نرم بسیار سنگین وخطیر است.

همایش سفیران حجاب و عفاف در سروستان برگزار شد
امام جمعه خرامه حجاب را میراث ارزشمند وگرانبهای شهدا دانست و افزود:تبعیت از ولایت,حفظ حجاب و توجه به نماز از موضوعات اصلی وصیتنامه های شهدای عزیز ماست


وی با اشاره به تمرکز برنامه ریزی دشمنان انقلاب اسلامی بر بر روی موضوع فرهنگ، گفت: باید در کار فرهنگی دست به دست هم بدهیم و همراه با هم در راستای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه حجاب یک سنگر و پناهگاه امن برای حفظ شرافت زنان است، گفت: حفظ عفاف و حجاب در جامعه عامل ثبات زندگی خانوادگی و مصون سازی اجتماع در برابر آسیب هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر: