آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: بهترین راه رفع تحریم ها حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی است نه اعتماد به غربی های دروغگو و متخلف.
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون درباره قرارداد ipc با بیان اینکه ماجرا از آنجا آغاز شد، دولت روحانی که خسارات محض برجام را بر گروه ملت تحمیل کرد درصدد برآمد تا با امضای قراردادهای نفتی با بیگانگان به خصوص شرکت های بدعهد و متخلف خارجی چاه ویل برجام را پرکند اظهار داشت: ولی نکته آنجاست که این قراردادها برجام دیگری است چون ابعاد آن هنوز مانند برجام هسته ای مکشوف نشده .
 
زهرا میرغفاری بیان کرد: حرکت دولت در زمینه مسائل منطقه ، قرارداد فی ما بین ایران و آمریکا در زمینه پولی و بانکی و نیز قراردادهای نفتی ، برجام هایی هستند که هدفی جز تهی کردن از درون انقلاب اسلامی ندارد؛تعجب میکنیم چرا دولت می خواهد این باج را به خارجی ها بدهد؛ این قرارداد خائنانه است و حیات سیاسی کشور را زیر سوال میبرد.
 
میرغفاری در ادامه گفت:درحال حاضر نیز به نظام اعلام می کنند ما پول نداریم و باید خارجی ها سرمایه بیاورند و راه حل آوردن سرمایه این است که همه چیز دست خودشان باشد وچنین قراردادهایی همچون آی پی سی بسته شود.

میرغفاری در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: چنین برداشت کردیم که شما برای حفظ برجام هر امتیازی را به کشورهای اروپایی می دهید.جدیدترین امتیاز نیز نفت کشور است.امتیاز های بعدی در راه است، آقای روحانی و جناب زنگنه، بدانید با اجرای قرارداد ننگین IPC مستقیم ب دامان غرب می رویم و به دوران قبل از مصدق برمی گردیم چون همه چیزمان را ازدست می دهیم.
 
وی با طرح پرسشی از نمایندگان مجلس اظهاد داشت:ما از نمایندگانمان در مجلس نیز گله مندیم، آیا باید شاهد تصویب 20 دقیقه ای توتال باشیم؟ از نمایندگانمان که حق الناسی رای مردم به گردنشان است خواهشمندیم برای بررسی قرارداد توتال بیشتر از 20 دقیقه وقت صرف کنند.

میرغفاری گفت: از رئیس جمهور می خواهیم جلوی بی قانونی در قرارداد با توتال را بگیرد، این کمترین خواسته مردم است. همچنین از همه کسانی که اطلاعتی درباره  قراردادهای نفتی از جمله IPC ندارند خواهشمندم حتما مستند 40 دقیقه ای " من تکنوکرات هستم " را ببینند. این مستند قراردادهای نفتی از ابتدا تا کنون را تشریح کرده و باتوجه به ابهامات IPC و همچنین محرمانه نگه داشتن جزئیات این قرارداد نسبت به خطرات و احتمال تاراج اموال عمومی مردم ایران هشدار می دهد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان گفت: آقایان تدبیر و امید بدانند انعقاد قرارداد با توتال بدسابقه ، شایسته دولتی که 24 میلیون نفر اعتماد کردند و به آن ها رای دادند نیست، بهترین راه حل رفع تحریم ها حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی است نه اعتماد به غربی های دروغگو و متخلف.
نام:
ایمیل:
* نظر: