آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: گروه‌های جهادی شهید شاه‌چراغی و انقلابیون جوان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، با شعار «جوان انقلابی-دانشجوی جهادگر» در روستاهای کهکران و بهشت مکان شهرستان سپیدان به فعالیت می‌پردازند.
میلاد حاجی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در خصوص اردوی جهادی این دانشگاه بیان داشت: 80 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه پیام نور شیراز در یک اردوی 10 روزه در مناطق محروم و کم برخوردار خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
وی افزود: گروه‌های جهادی شهید شاه‌چراغی و انقلابیون جوان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، با شعار «جوان انقلابی-دانشجوی جهادگر» در روستاهای کهکران و بهشت مکان شهرستان سپیدان به فعالیت می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با بیان اینکه فعالیت‌های جهادگران مذکور در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، مستندسازی و اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد و در ادامه گفت: نقطه قوت عرصه خونگرمی مردم منطقه و استقبال از حضور جوانان جهادگر است و نقطه‌ضعف عرصه صعب‌العبور بودن جاده دسترسی به روستاهای هدف می‌باشد.
 
وی بیان داشت: مهم‌ترین مشکل موجود معضلات فرهنگی عرصه می‌باشد که به‌واسطه حضور گردشگران در مناطق تفریحی این منطقه و عدم ایجاد بستر فرهنگی مناسب توسط مسئولین مربوطه این مشکل ایجادشده است و برای علاج این مسئله می‌بایست تمامی دستگاه‌های مربوطه پای‌کار آمده و با آسیب‌شناسی دقیق قدم‌های مؤثری بردارند.

این فعال دانشجویی گفت: دانشجو به‌عنوان قشری از نخبگان جامعه و آینده‌ساز کشور با حضور 10 روزه خود در مناطق محروم و کم برخوردار و دوری از امکانات شهری ضمن درک این محرومیت‌ها قطعاً عزم خود را در جهت محرومیت‌زدایی جزم می‌نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: