آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز گفت: اعضای کابینه بدون توجه به جناح بندی های سیاسی انتخاب شوند.
محمدحسین نصیری در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب کابینه دولت دوازدهم گفت: با توجه به انتخاب نام سال توسط رهبر انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال» در حال حاضر بايد اولويت اول بحث اقتصاد كشور باشد كه جز با حمايت از توليد داخل و استفاده از ظرفيت داخلى كشور و اشتغال‌زایی اين كار به انجام نمی‌رسد.

وی افزود:  از دولت در بحث سياست خارجه این انتظار می رود که  در سياست خارجه منافع ملت و استقلال كشور محوريت باشد اما متأسفانه در سال‌های اخير، مخصوصاً در توافق برجام شاهد اين بوديم كه طرف مقابل به تعهدات خود عمل‌نکرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز در خصوص گرایش‌ها و دیدگاه‌های سیاسی اعضای کابینه گفت: از رئیس‌جمهور انتظار می‌رود كابينه دوازدهم بدون نگاه حزبى و جناح‌بندی‌های سياسي و در راستاي عمل به برنامه ششم توسعه انتخاب شوند.

نصیری در خصوص جوان‌گرایی و نفی اشرافی گری اعضای کابینه تصریح کرد: در حال حاضر كشور نياز به جوانان آماده‌به‌کار، متعهد و متخصص دارد كه باروحیه جهادى و انقلابى و به‌دوراز اشرافي گرى بتوانند به مردم خدمت كنند چراکه اشرافی گری مسئولان نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی، اشرافى گرى را  آسيب دولت ها دانسته و در پایان گفت: در دولت بايد ازاشرافی گری دوري شود اما متاسفانه در دوسال اخير  بحث هايي از قبيل فيش هاي نجومي واشرافى گري بعضي مسئولين  خاطر مردم را مكدر كرده است نبايد ادامه داشته باشد وزير داراي ده ها ميليارد  سرمايه يا وزير پورشه سوار درد مردم محروم ومستضعف را نمي فهمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: