آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی جهرم:
مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی جهرم گفت:وزرا در منصب خدمت گزاری همچون شهیدان باهنر و بهشتی باشند.
احمدرضا محمد پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم بیان داشت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه با آن شکوه و عظمت تمام شد و نتیجه آن رضایتمندی رهبر معظم انقلاب سربلندی و عزتمندی ملت ایران و متعاقب آن ریاست جمهوری جناب آقای روحانی بود و الآن ایشان رئیس‌جمهور مردم ایران نه‌فقط ۲۴ میلیون رأی هستند.
 
وی در خصوص دیدگاه سیاسی کابینه دولت دوازدهم گفت: مردم ایران انتظار دارند رئیس جهمور  به‌ دور از حزب گرایی و گروه‌ گرایی کابینه دولت دوازدهم را معرفی کند چرا که مردم ایران از حزب گرایی خسته شده‌اند و از دولت جدید خدمات و امکانات می‌خواهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان داشت: جوانان تحصیل‌ کرده ی بیکار شغل و مسکن می‌خواهند و طبیعتاً مردم خواستار وزرای متعهد، کارآمد، مسئول و خدمتگزار هستند وزرایی که خود را درواقع خادم مردم بدانند و در منصب خدمت‌ گزاری همچون شهید بهشتی‌ها و شهید باهنرها باشند.

وی در خصوص حزب گرایی در کابینه دولت دوازدهم گفت: آنچه مشخص است ملت ایران کابینه اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا نمی‌خواهند چراکه با حزب گرایی و عدم استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور فقط جلوی پیشرفت و توسعه کشور گرفته می‌شود و ظرفیت بالقوه کشور بالفعل نخواهد شد.

محمد پور تصریح کرد: قطعاً مردم توجه دارند که نتیجه فعالیت دولت وزیران سرنوشت چندین ساله کشور را رقم خواهد زد و محدود به ۴ سال نخواهد بود و نمونه بارز آن برجام است و خواسته ما از ریاست محترم جمهوری این است وزیرانی معرفی شوند که متعهد و کارآزموده و از همه مهم‌تر انقلابی و ولایت مدار باشند.
 
این فعال دانشجویی  بیان داشت: امیدواریم این مسائل را ریاست محترم جمهوری و بعدازآن نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جهت رأی اعتماد به وزیران، لحاظ کنند و شاهد حضور نیروهای جوان و کارآمد در کنار صاحبان تجربه در کابینه دولت دوازدهم باشیم و به برکت وجود مقام معظم رهبری و خادمان دلسوز مردم در دولت ‌آبادانی ایران را شاهد باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: