آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
واحد خوهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد:
واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد در خصوص تحریم های جدید سنای آمریکا و نقض برجام بیانیه ای صادر کرد.
واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد در خصوص تحریم های جدید سنای آمریکا و نقض برجام بیانیه ای صادر کرد دراین بیانیه آمده است:

دولت آمریکا تحریم ها را به صورت قطره چکانی کاهش می دهد و تحریم های جدیدی را نیز اضافه می کند و دولت ایران نیز با بخشندگی تمام عیار به میدان می آید ومی پذیرد.

سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب دمکرات و جمهوری خواه، لایحه ای را تنظیم کرده اند که بر پایه آن، دسترسی ایران به میلیاردها دلار ذخیره ارز خارجی قطع خواهد شد. این گروه، هدف خود را تشدید فشارها بر ایران برای متوقف کردن برنامه هسته ای کشور اعلام کرده اند.

سیاست اعمال فشار و تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران را پایانی نیست و هر روز کار جدیدی در این زمینه از سوی سیاستمداران آمریکایی انجام می گیرد. این بار، شماری از سناتورهای آمریکایی، پیش نویس طرحی را آماده کرده اند که در صورت تصویب، محدودیت های جدیدی را در مقابل اقتصاد ایران قرار خواهد داد و دسترسی کشور به منابع مالی بین المللی را محدودتر خواهد کرد.

مردم آگاه باشید که دولت آمریکا باتسلیم در برابر اراده و استقامت شما و تعامل هوشیارانه دولت جمهوری اسلامی ایران ناگریز می گردد در یک روز نه تنها با رفع تحریم های هسته ای، رفع موانع غیر قانونی تجاری وهم چنین همکاری اقتصادی با ایران و آزاد کردن ملیاردها دلار سرمایه بلوک شده ایران در زمینه های پیشرفت اقتصادی و موفقیت های سیاسی افزونتر ایران را بپذیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: