آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد گفت: کابینه دوازدهم با نیرویی جهادی و همتی انقلابی به دور از جناح بندی کار کند.
باقری نیا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم بیان داشت: در کابینه دولت باید افرادی حضورداشته باشند که با تکیه‌بر نیروهای داخلی، برای ایجاد تولید و سرمایه ملی عزمی راسخ و استوار داشته باشند.

وی در خصوص گرایش سیاسی اعضای کابینه گفت: دولتمردانی بر سر کار بیایند که فارغ از هرگونه جناح‌بندی سیاسی با نیرویی جهادی و همتی انقلابی به فکر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لامرد افزود: اعضای کابینه باید تمام توان و همت خود را در راستای خدمت به مردم، آن‌گونه که از یک نظام اسلامی انتظار می‌رود به کار گیرند و این موقعیت به‌دست‌آمده را به فرصتی برای جلب رضایت خداوند و خدمت به بندگان خداوند بدانند.

وی در خصوص استفاده از توان و ظرفیت داخلی گفت: اتکا به نیروهای داخلی و توان داخلی باعث پیشرفت و اقتدار یک کشور می‌شود افرادی که بر سر کار می‌آیند باید افرادی به‌ دوراز حاشیه، کاری و دارای روحیه‌ای انقلابی باشند. ظرفیت‌های داخلی را بالفعل کنند و در عمل به وعده‌هایی که می‌دهند کوتاهی نکنند.
  این فعال دانشجویی بر ولایت مداری اعضای کابینه تأکید و بیان داشت: اعضای کابینه باید دشمن‌شناس باشند و با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راه اعتلای بیش‌ازپیش جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای دریغ نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: